donderdag 2 juli 2020

Memorydex kaartjes "good things take time".

Vandaag heb ik, sinds hele lange tijd, weer eens een stel memorydex kaartjes gemaakt.

Ik ben begonnen met uit stansen van de kaartjes (StencilSL119) op craft, creme en paper pad (PPJMA01). Alle randjes heb ik met witte gesso bewerkt.

Op de bovenste heb ik een gestanst deel tot pocket gemaakt, hier heb ik een paar onderdeeltjes uit het diecut blok (A6 stansblok JMA01) in gestopt. Als extra randje zie je daar ook een helft van craft van een randmal (StencilJMA06). Het paste precies! Op dit kaartje heb ik ook bloemetjes en vlindertjes geplakt (StencilJMA05). Als je goed kijkt zie je ook dat ik een mask stencil (MaskJMA02) gebruikt heb, met Cadence relief pasta - dora perla. 



Op de onderste geen pocket want ik wilde een ander vocal point, dit is een toef bloemen en bladeren geworden, zo komt de klok in het papiertje ook nog mooi in beeld. Hier heb ik de andere helft van de rand stans gebuikt om er één geheel van te maken. Onder de toef weer het mask met de pasta gebruikt.



Alle bloemetjes hebben een creme plakpareltje als hartje. 

De tekst uit het stickerboekje (StickerJMA01) heb ik op een reepje craft geplakt en een streepje wit met de gel pen gegeven. 

Nou dit was hem voor vandaag, ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden. Ik heb in ieder geval met plezier gewerkt met de mooie marterialen uit de collectie van Jenine's mindful Art collectie's 1 en 2.

Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten