dinsdag 21 juli 2020

kaart 'zonsondergang'

Vandaag heb ik alweer een kaart voor jullie.

Met kraft als basis StencilJMA04 uitgestanst. Hierop papier uit Romance paper bloc (Noor 6011/0305) met de opleg delen.

Voor het zakje heb ik een stukje craft en een stukje uit berry sweet paper bloc (Joy Crafts! 6011/0316) genomen. De labels (StampJMA12) heb ik gestempeld en bewerkt met distress oxide inkt chipped sapphire.

Het ovale frame (Joy Crafts! 6002/0258) is ook uit kraft en een plaatje dat ik nog liggen had met een zonsondergang.

Vervolgens heb ik uit okergeel cardstock het brilletje (Noor 6002/0175), de glaasjes (Noor 6002/0387) en het label (Joy Crafts!6004/0037) gestanst en dit op kleur gebracht met distress oxide spiced marmalade.
Het labeltje heb ik ook bestempeld met een tekstje (Noor 6410/0316) erop.

Afwerking: randjes met distress vintage photo beinkt, een touwtje door de gaatjes met een koperkleurige flamingo bedel eraan en tot slot NUVO drops (metallic - caramel cream).



Ik vind hem weer helemaal leuk en ook een zomerse kaart geworden.

Greetzzz Miriam




2 opmerkingen:

  1. Super leuk je kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Elly, ik houd ervan om soms dingen dan weer net een andere twist te geven 💖

    BeantwoordenVerwijderen