maandag 20 juli 2020

Art journal pagina "ze overwon...."

Goedemiddag vandaag een pagina in mijn art journal van Art by Marlene met spullen uit je Jenine’s Mindful Art Collectie. Ik neem je mee op mijn creative reis.

 

Ik ben begonnen met een velletje uit het papierblok (PPJMA01) schuin door te scheuren (want 15 x 15 paste niet op het Artjournal vel) en daarna op te plakken. 

Hier heb ik in het midden een schuine baan met crackle paste over gezet. En daarna er met Mask (MASKJMA06) en structuurpasta op gewerkt. Verder heb ik ook de pilaar en een vlinder met structuur pasta op de pagina gezet. Gekleurd met acrylverf eerst in een roze rode kleur maar dat werd toch heftig dus met grijs erover.

 

Met iced spruce oxide inkt en de stempelset STAMP JMA02 en een crealies stempeltje accenten gestempeld.

 

Vervolgens heb ik een afdruk van bloemenstempel STAMPJMA016 ingekleurd, uitgeknipt en opgeplakt. Ook het tekstje erbij op kleur gebracht.

 

Tot slot alle randjes met een stabilo aquatico zwart potlood en een waterpenseel van een zwart randje voorzien.

 

Mijn reisje is op zijn eindbestemming….. En ik vond het een hele mooie.

Natuurlijk hoop ik dat jullie het eindresultaat ook mooi vinden. Tot de volgende keer.

 

Greetzzz Miriam

 

 

 

 

 

 

 


2 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi! Ben gelijk volger geworden, want je hebt mooie dingen op je blog staan,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen