vrijdag 3 juli 2020

doosje 'special'

hoi allemaal,

Dit keer heb ik een doosje gemaakt met de spulletjes uit de 2e collectie van Jenine's Mindfull Art.



Het dekseltje is met Stencil JMA04 uit wit cardstock gestanst. Eronder ter versteviging een extra laagje zacht roze cardstock. Dit heb ik langs de mal overgetrokken en uitgeknipt. Er zit een extra strookje onder van 12,5 bij 3 cm voor het scharnier en is in het midden gerilt. Uit paper pad PPJMA04 heb ik de oplegstukken gestanst. Het beige organza lintje dat door de gaatjes gaat is 50 cm en 4 mm breed. Bewerkt met structuurpasta en MaskJMA06. Verder versiert met diecuts uit A6stansblokJMA03, wat veertjes en de tekstjes uit StickerJMA02 boekje en extra lintjes en draad met bedels en kraaltjes eraan.


Het doosje/bakje zelf is 17 bij 15,5, met op 1,5 cm van de zijden een rillijntje. De zijdes beplakt met strookjes van 12,5 bij 1,1 cm en 14,6 bij 1,1 cm. Voor op de bodem een stuk uit het paper pad , met die gave deur, van 13,7 x 12,2 cm . Ook hier met structuur pasta en mask een extra accent gegeven
De organza lintjes voor de sluiting zijn ongeveer 1 cm breed en ieder 20 cm lang. Ook hier een tekst stickertje.


In het doosje heb ik diverse gestempelde tickets  (StampJMA12) gestopt en die met miniknijpertjes en een diecut bloemetje aan elkaar vastgemaakt en ook nog een extra losse kaart erbij met. Er zitten ook nog wat theezakjes in want dit gaat een kadootje worden voor mijn zus ter herdenking aan het 1 jarig overlijden van onze vader. 




Het losse kaartje binnenin is gemaakt met StencilSL200 roze cardstock en een papiertje uit het paperpad. Daarop de lange ticket stans StencilJMA03 en letters StencilLJMA02. Afgemaakt met diecuts en een stukje zelf geschreven tekst.

Ik hoop weer dat julllie mijn creatie leuk vonden en er ook inspiratie van krijgen om met de spulletjes uit de collectie aan de slag te gaan. Ik heb weer met plezier gewerkt aan dit kado doosje.

Greetzzz Miriam







4 opmerkingen:

  1. Hij is weer erg mooi geworden en mooi gebaar zo van je vader meid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Roelie 😘. Gaan we waarschijnlijk elk jaar wel doen, mooi om zo de herinnering te behouden.🙏

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig doosje,en gebaar,bedankt voor de omschrijving

    BeantwoordenVerwijderen