maandag 13 juli 2020

kaart met 2 tags - One day at a time

Vandaag heb ik weer een kaart voor jullie, dit keer met ruimte voor 2 tags. De kaart doet mee voor een challenge op facebook en ook daar komt het patroon vanaf. Dus helaas kan ik geen maten geven.

De spullen die ik gebruikt heb komen uit de lijn van Jenine's Mindful Art collection:
paperpad PPJMA01, StickerJMA01 en clearstamp StampJMA07.
Daarnaast heb ik wit cardstock, lintjes, touw, vintage photo distress inkt, distress oxide inkt (mowed lawn en iced spruce) en nuvo drops (neptune turquoise) gebruikt.

Allereerst ben ik begonnen met de basis en heb de randjes bewerkt met een papier distresser en daarna beinkt met vintage photo. Vervolgens de delen met design papier beplakt, ook deze zijn bewerkt met de paper distresser en inkt. 


Daarna heb ik beide tags volgens de maten gemaakt, beinkt en ook hier design papier op gedaan. Daarna de gaatjes erin gemaakt en met een rondje afgewerkt. 
Toen turquoise satijn lint, wit organza lint en een touwtje met een zilverdraad erdoor.
Vervolgens de tekststickers erop, met een wit/zwart doodle randje.


Daarna de reep voor de bandana op maat gemaakt, ook weer bewerkt en beplakt met design papier.
Die zit er ruim omheen gevouwen zodat ze er makkelijk af kan schuiven.


Op de bandana zit wederom een op maat gemaakte rechthoek die bewerkt is met een stuk design papier waar vlinders op zitten. De hortensia stempel is ingekleurd met distress oxide inkt ( mowed lawn en ices spruce) en met een smal wit randje uitgeknipt. Tot slot de tekst erop en wat NUVO drops en klaar was de kaart. En zo ziet de kaart er dan in zijn geheel uit met bandana erom en tags erin.


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en er inspiratie uit kunnen halen.

Greetzzz Miriam 







2 opmerkingen: