maandag 6 juli 2020

dutch handlettering challenge juni 2020

Ietsjes later deze maand, maar hierbij dan alle creaties uit de maandchallenge voor Dutch Handlettering Challenge. 

Zoals gewoonlijk eerst de maandlijst zelf. Het doorlopende thema is uitspraken van bekende mensen en/of uit programma's.



1. Met Edding en ecoline brushmarkers en een pigmentliner aan de slag.

2. Achtergrond met ecoline en dan met mooie letters erop.

3. Wederom een achtergrondje, geprobeert met de glaasjestechniek, vandaar die cirkels.

4. Marilyn Monroe dan moet er uiteraard een jurk bij.

5. In mijn art journal deze pagina gemaakt.

6. Hihi, volgens mij zie je deze diertjes altijd eten, dus past er goed bij, vond ik dan.

7. Weer eens een handlettering in zwart en wit met diverse lettertypes.

8. Sjieke naam, dus sjiek schrijven met mijn oblique kalligrafie pen.

9. Het paste niet helemaal zoals ik wilde, oplossing dan maar schuin, en zo werkte het wel.

10. Gewoon mooi met kleurtjes en spetters.

11. Wie kent hem niet ..... nou ja als je jonger bent 😁.

12. Vrede, groen zo gaan dan mijn gedachten.

13. Wolkige achtergrond.

14. Bezig met ecoline workshop tegelijkertijd, dus mooi als achtergrondje te gebruiken.

15. Ik had er nog nooit van gehoord, maar even gegoogled op Buurman en Buurman.

16. De kenmerkende blauwe strepen en een gebed dat was het eerste dat in me opkwam.

17. Meneer de uil, wederom een bekende Nederlandse uit mijn jeugd.

18. Met ecoline en ook goud!

19. Wederom een achtergrond met ecoline en dit is met een geel poetsdoekje gedaan.

20. Een stencil en oxide inkten.

21 De verscholen ruimte in Het Achterhuis.... simpel met een grijze fineliner.

22. Wederom mooie letters in een simpelee layout.
Op de achtergrond onze clematis die volop in de bloei stond.

23. Weekje vakantie in Reeuwijk, schitterende omgeving dus die moest erop.

24. Mooie letters.

25. Achtergrondje met daarop de tekst.

26. Hier moest een scorende voetbal voet bij.

28. Nieuw lettertype uitgeprobeert.

28. Pooh Bear, de wijze beer.

29. Met verf, wat ik nog steeds lastiger vind dan met de aquabased markers.

30. Achtergrondjes gemaakt met alcoholinkt en scheerschuim.
Vond ze niet zo mooi, maar bij deze tekst paste het dan wel weer perfect.


Nou dit was het dan weer voor nu, morgen komt de blog met de weekthema's ook weer online. 
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.

Greetzzz Miriam




Geen opmerkingen:

Een reactie posten