vrijdag 4 september 2020

JMA kaart met boekje - Every day is special

Vandaag heb ik weer een kaart voor jullie met verschillende JMA collecties gemaakt.

Ik ben begonnen met StencilSL250, van de essentials van Studiolight, voor de basis kaart. Hiervoor komt het groene design papier uit mijn eigen collectie. De kaart is ingelegd (een puzzeltje zeg maar) met een velletje uit papierblok PPJMA09. Ik heb de achterkant met een extra wit cardstock afgewerkt.


In het midden van de kaart zie je een grote rozet, deze heb ik gemaakt door de twee buitenste delen van de basis kaart stans dicht bij elkaar te leggen en samen uit te stansen. Ook deze is ingelegd, maar nu met de uitgevallen stukjes van de basiskaart (van hierboven). De rechthoeken die op de basis liggen heb ik gestanst uit paars cardstock en een ander velletje uit hetzelfde papierblokje.

Van beide heb ik de randen beinkt met distress oxide dusty concord.

Vervolgens heb ik met StencilJMA10 de mandala uitgestanst. Deze bewerkt met dusty concord en cracked pistachio en Nuvo glacier paste Golden Era. Ook deze zit op het middendeel.

Tevens heb ik hier een toef bloemen op gemaakt van elementjes uit het diecutblock A6stansblokJMA06. 


Het linker deel bevat een swirl van greyboard GBJMA01, ook deze is bewerkt met dusty concord en cracked pistachio en Nuvo glacier paste Golden Era. Er bovenop heb ik het tekstje "every day is special" uit stickerJMA01, gemat op een reepje paars cardstock.




Het rechterdeel bevat het boekje dat ik 6 x gestanst heb uit restjes van wederom hetzelfde papierblokje. Telkens twee aan elkaar verlijmt omdat de achterzijdes wit zijn, zodat er drie dubbele bladzijdes zijn ontstaan. In het boekje het ik bewerkte (distress oxide dusty concord en cracked pistachio) gestanste vlindertjes, bloemetjes en takjes geplakt, stencilJMA05 en stencilJMA11. Met een lila small lintje heb ik het boekje gebonden en met de achterkant op de kaart verlijmt.

Tot slot heb ik nog Nuvo drops Neptune turquoise aangebracht op de kaart helemaal af te maken.


Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en kunnen volgen hoe ik hem maakte. Mocht je hem leuk vinden om ook te maken tag me dan, dat is wel lief.

Tot de volgende keer.

Greetzzz Mriam.


4 opmerkingen:

  1. Oooh Miriam, wat heb je dit prachtig gemaakt zeg!!!
    Heeeeeel mooi topper!!!��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Christa, lief van je. 😗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. dank je wel Elly 😗. Mooie spullen zijn het he? Binnenkort nog meer erbij kopen, maar eerst maar weer sparen. Gr. Miriam

      Verwijderen