maandag 7 september 2020

Dutch Handlettering Challenge Augustus

Vandaag dan de blogpost van alle creaties die ik afgelopen maand heb gemaakt voor de maandchallenge van DHC. Dus eerst de lijst, met als doorlopend thema zomer.

Gedurende de hele maand hadden we ook het #DHCzomertijd 
als thema ipv elke week een nieuw thema. Dit was mijn aankondiging. Vanwege onze vakantie had ik niet echt veel tijd om beide challenges bij te houden. Maar beide pasten goed, dus alle crea's zijn voor beide challenges.

1. Met aquarel technieken het fruit getekend, voor mij is fruit eten een feestje.

2. Het blad met nat en nat techniek dit blad ingevuld en met metallic verf geschreven.


3. Met oxide en splashing techniek deze achtergrond gemaakt.

4. Het eerste wat ik bedacht was een planten potje met daaruit een zon.

5. Een idee wat nog vaker voor komt maar gewoon 2 letter types.

6. Achtergrondje in blauw groen en de slippers voor het mooie weer.

7. De workshop summer stamping van Karin Joan hier in verwerkt.

8. Zwart wit handlettering 

9. Distress oxide achtergrond en htet al eerder weergegeven ideetje.

10. Gekleurde letters en een lekker ijsje.

11. Spetteren dat is toch waterpret ten top.

12. Gespeeld met kleurtjes en letters.

13. Geprobeert het strand en de zee in een losse schildering te maken.

14. Een les met de meloen uit summer watercoloring als basis gebruikt.

15. Ik zie die zoen als een lekkere hapje uit een schijf meloen.

16. Blending met roze.

17. Een triple kleurig achtergrond met metallic paint letters.


18. Liefde is....

19. Deze al eens eerder gemaakt, dus was het wel even bedenken hoe dan anders.

20. Een lief klein zonnetje.

21. En nog een zwart wit handlettering creatie.

22. Rook en BBQ 

23. Als ik aan het strand denk, zie ik zeesterren. Toen ik nog kind was zijn we 7 jaar achter elkaar naar Zeeland geweest met de zomervakantie en daar veel zeesterren gezien.

24. Restverwerking, had nog wel wat rondjes liggen hihi.

25. Oranje tentje, die hadden we vroeger, dus wederom een stukje nostalgie.

26. Ecoline techniek gebruikt en heel toevallig trok het tussen het geel en blauw open. 
Net of het zo zijn moest.

27. Deze was erg leuk om te maken. Ik heb de 2 filmstripjes uitgestanst en gebruikt als een masker. De lichte oxide inkt zorgt er dan voor dat je die goed ziet. Erover gelettered met metallic paint en wit.

28. Wederom hetzelfde ideetje als eerder, maar dan met mooie geblende letters.

29. Nederland ingevuld met inkt, nat in nat techniek, vandaar die vlekken.

30. Dit glaasje vond ik wel leuk om na de tekenen.

31. En wederom een zeegezicht.

En dat was hem dan weer, volgende maand weer een nieuwe lijst. Ik hoop dat jullie hem ook weer mooi vonden.

Greetzzz Miriam


4 opmerkingen:

  1. Hop hop hier ben ik....
    Wow....nu dat ik ze zo bij elkaar zie. Wat veel uren aan creativiteit. Prachtig om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha hooperdehop wat leuk Peter dat je ook langs hopt. Ja gaaf he zo alles bij elkaar. Dank je wel voor je liever reactie 🥰 gr. Miriam

      Verwijderen
  2. Wow wat zijn ze allemaal zo mooi! Zo knap ook dat handlettering.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Elly 🥰. Jan he zeker heel anders, en al 4 jaar dag in dag uit mijn andere passie. Gr. Miriam

      Verwijderen