woensdag 9 september 2020

JMA kaart - geluk zit in jezelf

Vandaag heb ik weer een nieuwe kaart voor jullie met complete uitleg hoe ik hem maakte.

De basis van de kaart is StencilSL116 die ik uit wit cardstock heb gestanst. Daarop een houtstructuur designpapier. Op de linkerkant heb ik als derde laagje een blaadje uit PPJMA09 geplakt. Hier zit een stuk van een randstans (StencilJMA06) tussen. 

Aan de rechterkant heb ik iets leuks gedaan. Op een stuk tissuepapier (die ik uit een schoenendoos bewaard had) heb ik bestempeld  met versafine clair inkt en stempels uit STAMPJMA17 set en zo mijn eigen design papier gemaakt. De achterzijde van dit tissue papier heb ik bewerkt met Distress Oxide dusty concord en tumbled glass.


Op twee plekken heb ik met het steentjes stencil (MASKJMA01) en granite paste (CSGRGIALLO) van Cosmic Shimmer gemaakt. Ook heb ik met structuur pasta en MASKJMA02 van die gave 'vuurwerk' accenten gemaakt. 


Daarna heb ik een 'watervalletje' gemaakt met StencilJMA04 . De basis is van wit cardstock en het paperpad nr 9.  Op de velletjes staan de letters HART die ik uit goud papier gestanst heb met de letters van StencilJMA02. De sluiting is gemaakt door een 3 mm breed (15 cm lang) organza lintje en een goud kleurige splitpen.

Vervolgens heb ik uit wit cardstock takjes en bloemetjes gestanst (Stencil JMA11) en deze met een penseel bewerkt met Nuvo glacier paste golden era. En deze in twee hoeken in drie D heb opgeplakt.


Vervolgens heb ik een tag gemaakt uit wit cardstock van 10,5 bij 7,0 cm die ook weer als 2e laagje een designpapiertje heeft. Beide heb ik met een hoekpons afgerond. Ook hier heb ik eenzelfde stuk van de randstans tussen geplakt. Dit stukje moest ik en boogje inkorten, maar dat ging best makkelijk.





Door de gaatjes heb ik 50 cm lang en 1 cm breed organza lint geregen en met een strik dicht gemaakt. Vervolgens heb ik op 2 strookjes corrugated cardboard een tekstje geplakt uit StickerJMA02

Als laatste heb ik met Viva perlen pen creme nog wat parels aangebracht.
Alle randjes zijn beinkt met Distress Oxide fade jeans.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en ook dat de tutorial duidelijk te begrijpen is. Tot de volgende keer.

Greetzzz Miriam


4 opmerkingen:

  1. O wat mooi en gaaf gedaan je eigen desig papier gemaakt

    Gr rpelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Miriam.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elly dank je wel 🥰. Leuk om steeds ook weer iets anders te bedenken
      gr. Miriam

      Verwijderen