donderdag 2 augustus 2018

memorykaartje met unicorn Lilly

Zoals beloofd dan het memory kaartje met lilly de unicorn die ik had gekregen in mijn 
DT pakket van HipHoi



Gebruikte materialen:
- stans mon-ami-unicorn-lily Joy!Crafts 6002/1079
- DDBD memory dex kaart
- distress oxide wilted violet
- verf zig Pearlescent box
- stencil Joy! Crafts6002/0822
- stans leaf Joy! Crafts 6002/0493
- stans hartenrand Joy! Crafts 6002/0252
- stans postzegel Joy! Crafts 6002/0324
- papier wit, zwart en roze cardstock
- lijmpen DDBD
- glanskarton van de action
- brushpen (pentel sign touch) en fineliner

Ik ben begonnen met het het memorydex kaartje een mooie glanzende achtergrond te geven met de paarse kleur pearlescent verf . Toen dat droog was heb ik er met het stencil accentjes op aangebracht met wilted violet.

Het blad heb ik uitgestanst en met de groene pearlescent verf op kleur gebracht.

Daarna de 2 harten  en diverse onderdeeltjes van Lilly uitgestanst uit het glanskarton. En de andere onderdeeltjes uit wit, roze en zwart cardstock. De harten heb ik zo geknipt dat ze mooi tegen de rand aanliggen!


De postzegel uitgestanst en met mijn eigen brushletters erop beschreven.
Daarna alles opgeplakt en nog een doodle randje voor de finishing touch.


Nou hoop dat jullie hem leuk vinden. De producten van HipHoi heb ik al gelinkt, mocht je toch iets niet vinden kunnen stuur dan even een mailtje, we antwoorden zo snel mogelijk.

Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten