woensdag 8 augustus 2018

2e bonus HipHoi DT pakket juni 2018

Ik kan het niet laten hoor. 😉 Er moest gewoon nog een extra bonus gemaakt met de papieren uit het HipHoi Pakket worden. Dit keer ging ik aan de slag met de selfclosing box mal van DDBD

Ik begon met het watercolour papier, distress inkten en het ballonnen stencil een eigen design papier te meken op de mixed media manier. Dit papier heb ik gebruikt om alle vlakken van het doosje mee te bekleden.

                           

Voor het doosje begon ik met het omtrekken van de buitenste lijnen en sneed en rilde alle aangegeven lijnen. Daarna beinkte ik met gathered twigs.




Vervolgens heb ik een lading stansen uitgestanst met allemaal zeethema, want dat vond ik wel goed passen bij de 2 vierkante uitgedrukte stansplaatjes uit mijn pakket en deze in clusters op de kaart verwerkt. Met nog een bruin papier en wat strookjes van de SL paperpads zijn de 2 vierkanten op de grote vlakken verwerkt. Als laatste heb ik nog wat kleine onderdeeltjes uit het stansvel gedrukt.

Alles randjes heb ik beinkt met gathered twigs.

Materialen uit het DT-pakket van HipHoi:
Tönic Studios watercolour card 300 grams
- Studio Light paperpad PPSL78en PPSL77
- Studio Light memories of summer stansvel

Eigen materialen:
- cardstock : creme en bruin
distress oxide : cracked pistachio, faded jeans, antique linen, broken china, gathered wood, iced spruce en candied apple.
- watersprayflesje
- DDBD selfclosing box art 470.713.048 en mask art balloons 470.715.106
DDBD glue 
- Joy!Crafts cutting and embossing under the sea 6002/0329, vintage flourishes touw 6003/0058, vintage flourishes bootje 6003/0057, seashore 6002/0418.
- 3D foam
- stukje jute, stukje draad

Alle spulletjes uit het pakket kun je kopen bij HipHoi. Kun je iets niet vinden stuur dan een mailtje, we proberen zo snel mogelijk te antwoorden.


Greetz Miriam

1 opmerking: