woensdag 1 augustus 2018

bonus 2018 DT pakket HipHoi

verrassing vandaag nog een leuke bonus die ik heb gemaakt met mijn juni DT pakket van Hiphoi.

Wederom gegoogled en nu kwam ik wel een heel erg leuk ideetje tegen voor een babykaart. Natuurlijk heb ik er weer mee gestoeid tot een eigen baby creatie.




Ik ben begonnen met een stuk creme cardstock van 27 x 13,5 hier een met de DDBD mal een verlengde kaart met twee rillijnen van gemaakt. Daarna heb ik hem gemat met design papier van Marianne Design.




Het wiegje/bedje heb ik gemaakt van 2 bruine labels van bij 8 cm. Uit de rest strook van hierboven heb ik drie strookjes gesneden van 9 cm breed en deze 1cm van beide kanten gerild. En 1 hiervan heb ik weer in de lengte doormidden gesneden. Samen met de twee bruine labels heb ik hier een wiegje van gemaakt. De randjes onderin heb ik met de vlinderborder mal van Joy! Crafts gemaakt. De bloemetjes heb ik gestanst met de flourishes van Joy! Crafts en voorzien van een zwarte NUVO drops. Tot slot nog een tekstje erop gestempeld van marianne Design.


Het regenboogjes vel heb ik her en der ingekleurd met de inkt van mijn gele NUVO inkt en de groene Zig brushmarker



Met PPSL84 heb ik de letters baby gemaakt (cart art van DDBD)


Op de korte voorzijde heb ik een pocket gemaakt waarin een label zit. Bovenop het baby plaatje uit het uitdrukvel en nog een paar bloemetjes



Alle randjes zoveel mogelijk met bruin beinkt


Materialen uit het DT-pakket van HipHoi:
Dutch Doobadoo Cart Art Ticket A5 470.713.667
- Studio light EasyMS620 Memories of summer uitdrukvel
- Marianne Design MD PK 9149 Do What you love (hiphoi mei kit)
Studio Light paperpad PPSL84
- NUVO hybrid ink pad rubber Duck (fast drying, all surface)
Zig Clean Color real brush  nr. 047 may green


Eigen materialen:
- cardstock creme
- 8 x 4 cm bruine labels
- sticky tape
- DDBD lijm
- Joy! Crafts vlinderborder stansmal 6002/1042
- Joy! Crafts bloemetjes stans vintage flourishes 6003/0080
- distress vintage photo inkt
- DDBD cart art text baby 470.713.647
stempelset olifantjes Marianne Design
- NUVO crystol drops ebony black
- mica
- witte gelpen

Ik vond het weer erg leuk om te maken en hoop dat jullie er inspiratie uit kunnen halen

Alle spulletjes kun je kopen bij HipHoi. Kun je iets niet vinden stuur dan een mailtje, we proberen zo snel mogelijk te antwoorden.

Greetzzz Miriam

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie!!!! Jammer dat je niet 3D kunt kijken op een scherm, hรจ?
    liefs Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel ๐Ÿ˜˜. Klopt is een moeilijk geval. Je wilt niet weten hoeveel foto's er de prullenbak ingegaan zijn.

      Verwijderen
  2. Heel mooi gedaan weer en wat een werk lijkt me dat zo.
    Ook een heldere uitleg.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel ๐Ÿ˜˜. klopt was een heel werkje, ook omdat ik net alles iets anders gedaan heb, maar dat vind ik dat weer een uitdaging.

      Verwijderen