donderdag 9 augustus 2018

#DL juli 2018

Na afgelopen dinsdag dan nu ook de post met schrijfsels van juli voor #DL nieuwe stijl.

02-07-2018
Wk 27
#DLnamen
Anneke
09-07-2018
Wk 28
#DLwoordgrap
Carla
16-07-2018
Wk 29
#DLcompliment
Aafke
23-07-2018
Wk 30
#DLgeniet
Miriam
30-07-2028
Wk 31
#DLvrienden
Anneke

#DLnamen
3 juli: tekeningetje van een knip en poen met 
Zig CC, Pentel Sign Touch, liquitex gold en Fudenosuke soft.

 4 juli: ecoline bp en Zig CC. dipping techniek met flourishing

 5 juli: Lekker geknoeid (echt vieze vingers 😏)met Lindy's shakers, 
witte molotow en zwart aquarel potlood 

 6 juli: iets nieuws uitgeprobeert extra vette schaduw techniek met de expertiz kombi-kleurpennen


#DLwoordgrap
9 juli: lachen was dat wat er allemaal voorbij kwam zeg. 
Ik heb weer mijn oblique pen gepakt met ZebraG nib en mijn favo inktjes walnoten 
en mijn eigen mengseltje (rode ecoline, liquitex gold en water)

10 juli: ZigCC en fudenosuke hard.

12 juli: met maskeervloeistof, ecoline Zig CC en pigmentliner

#DLcompliment
16 juli: zag dit als ideetje voorbij komen, mijn eigen draai eraan gegeven met 
nuvo bp en pigmentliner

17 juli: Colorblending met wel 4 kleuren en dat op zulke kleine stukjes met Zig CC, 
ecoline en fudenosuke hard bp

#DLgeniet
23 juli: bloemen letters naar idee van Frau hölle met pigmentliners

 24 juli: geblend met Zig CC, ecoline, waterbrush en signo uniball impact 207

#DLvrienden
30 juli: achtergrond met distress inkt en geschreven met extertiz bp en fudenosuke hard bp

31 juli: colorblending maar altijd blauw als ondergrond kleur, daarnaast dus telkens een andere met donker blauw, licht groen, bruin aqua, geel, rose en midden blauw. Ecoline, ZigCC, micron01
waterbrush en witte gelpen
 


Van allerlei technieken zijn er aan bod gekomen, en ik vond het weer een gave maand. Zoals gewoonlijk is dit niet zo'n heel lange post. Maar wel leuk om alles bij elkaar te hebben. En de thema's lagen me dit keer ook helemaal. 
Hoop dat jullie er ook weer plezier aan mogen beleven en tot de volgende maand maar weer voor het schrijfwerk .

Greetzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten