maandag 4 februari 2019

unboxing Hiphoi pakket van februari 2019

Wat een leuke envelop  mocht ik weer ontvangen van webwinkel HipHoi als design team lid. Dit keer wat kleiner dan anders, want de frequentie zal sneller worden zodat jullie ook echt de leuke nieuwe op de markt gekomen spullen te zien krijgen voor ideetjes.

Ik heb mijn unboxing weer op video vastgelegd en je kunt die gaan zien in ons youtube kanaal of hieronder. Ben je nog niet lid....abonneer je snel door op het belletje te klikken, je mist dan geen video van ons.


oke, hier komen nu alle foto's :

Het pakket, althans de envelop

 en zoals altijd maakt Antoinette er een feestje van en dit keer in mooi roze stippeltjes vloeipapier

1. Paperpad van Studiolight SLPPden104 (even een opmerking ik had er telkens 3/4 velletjes van maar een paperpad bestaat standaard uit 36 vellen in 8 designs)

 2.  Paperpad van Studiolight SLPP105

3.  Paperpad van Studiolight SLPP106

4.  Paperpad van Studiolight SL109                                                                                                          

5. stempelset Carla Creaties ocean 2 van Craft emotions 130501/1622

6. stempelset favourites tropical jungle STAMPSL335

7. DDBD shape art eurlolock 470.713.169

Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket aanschaffen binnenkort via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

Vanaf volgende week maandag gaan jullie hier weer projecten mee zien van mij. Ik heb natuurlijk al wel wat iedeetjes. Nieuwsgierig geworden kom me graag volgen .

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken super toffe creaties.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Greetzzz Miriam








2 opmerkingen:

  1. Super gaaaaaaaf weer!!! Ben erg benieuwd naar je crea’s, maar jou kennende gaat dat wel helemaal gaaf worden ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–

    BeantwoordenVerwijderen