maandag 18 februari 2019

2e creatie uit HipHoi DT-pakket februari 2019 ......slingeraap

natuurlijk moest ik ook met de andere stempelset aan de slag uit het designteam Hiphoi pakket van februari. Dit keer een sliderkaart met een slinger aap

Eerst heb ik de bananentros (die boven in de boom) gestempeld op aquarel papier. Dan gemaskeerd en vervolgens de boom eroverheen gestempeld. Toen de bananen die eronder hangen. Alles gekleurd met de Zig Clean Color brushes.
Vervolgens op een ander papiertje het aapje dat kan hangen. Met de boog stans uit de slider set heb ik toen een stuk uit de kaart gestanst.


Ook alle bloemetjes en takken gestempeld gekleurd en uitgeknipt.

Uit wit cardstock de DDBD shape art mal geknipt en uit een design vel uit PP106 een laagje kleiner
De kaart daarna op mijn dubbele onderkaart gelegd zodat ik het uitgestanste deeltje precies op de goede plek kon plakken. De hoekjes van mijn kaart heb ik bewerkt met een billen/hoekjespons.


In de kaart heb ik twee gaatjes geprikt en hier door heen een rood stukje wire dat ik aan de achterkant dicht gedraaid heb. Onder de kaart heb ik foam geplakt zodat het aapje vrij bewegen kan. Daarna heb ik alle bloemetjes en takjes met foam en lijm gaan opgeplakt en klaat was mijn  kaart


Een aantal randjes heb ik beinkt met distress vintage photo.


Materialen uit het Pakket:
- stempelset favourites tropical jungle STAMPSL335
- Paperpad van Studiolight SLPPden104
- Paperpad van Studioloight SL106
Paperpad van Studiolight SL109

Materialen van mezelf/ oudere pakketten:
DDBD lijmstick 28 gr.
- aquarel papier: Kippers waterart 185 gr.
- Archival inkt, jet black, distress vintage photo
- DDBD Shape Art 4 470.713.131
Zig clean color real brushes: blender 999, lemon yellow 052, btight yellow 052, green shadow 049, may green 047, olive green 043, peach pink 202, oatmeal 064, mid brown 065, light blue 036, dark pink  027.
foamblokjes
- Joy! Crafts sliders small 6002/1237

Ik vond hem weer helemaal leuk om te maken, maar ook hoe het resultaat is geworden.
                                                                         
Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket aanschaffen binnenkort via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken super toffe creaties.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Tot de volgende keer en

Greetzzz Miriam

2 opmerkingen:

  1. Super mooi en origineel!! Leuke apies en mooie rozuh bloemen 💖💖💖. Likelikelove it!

    BeantwoordenVerwijderen