dinsdag 26 februari 2019

unboxing Hiphoi pakket van 2019 maart

Wat een super gave envelop  mocht ik weer ontvangen van webwinkel HipHoi als design team lid. Zoals ik vorige keer al gezegd heb is de frequentie wat vaker zodat jullie sneller voorbeelden gaan zien met de nieuwste toffe spulletjes. Dat houdt ook in dat pakketten onderling wat meer gecombineerd gaan worden.

Ik heb wederom mijn unboxing (week 8 - maart) weer op video vastgelegd en je kunt die gaan zien in ons youtube kanaal of hieronder. Ben je nog niet lid....abonneer je dan snel door op het belletje te klikken (in youtube onder de video), je mist dan geen video van ons.


oke, hier komen nu dan alle foto's :

Het pakket, althans de envelop

1.  Joy! Crafts Magazines februari en maart 2019 deze kun je ook krijgen als je een bestelling doet in de webshop van HipHoi.


2. Studiolight Scrapvellen serie Creatie Happiness voorkant 
    BASISCR280, BASISCR21, BASISCR282 EN BASISCR283


3. Studiolight Scrapvellen serie Creatie Happiness achterkant
    BASISCR280, BASISCR281, BASISCR282 EN BASISCR283 (van rechts naar links)


 4.  Paperpad van Studiolight SLPP115 en SLPP116


5.  papier zakken wit van folia.de


6. Kippers waterart, aquarelpapier A5 formaat, 185 gr


 7. Dutch Doobadoo memorydex kaartjes 474.300.005


8. Dutch Doobadoo mask art grid 470.715.614


9. Dutch Doobadoo MDF album set 2 fotocamera 460.440.410 


10. Studio Light Clear Stamps  cut and paste olifanten Shirley Cohen STAMPSHC02


11. Joy! Crafts stansset shoverline 6002/1241



Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket binnenkort aanschaffen via de webshop van HipHoi. Kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

Vanaf volgende week maandag gaan jullie hier weer projecten mee zien van mij. Ik heb natuurlijk al wel wat iedeetjes. Nieuwsgierig geworden kom me graag volgen .

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken super toffe creaties.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Greetzzz Miriam







Geen opmerkingen:

Een reactie posten