woensdag 21 oktober 2020

JMA art journal: Write your troubles in sand

Met mijn verjaardag op 11 oktober had ik hobby spulletjes gekregen en natuurlijk moest ik daar dan ook mee aan de slag. Alle gekregen producten zijn van Cadence.

Ik ben begonnen met RicepaperJMA04 en heb hier 4 stukken met een nat penseel omcirkelt en vervolgens voorzichtig op deze natte vlakken doorgescheurd. Met matte medium heb ik het op het Art journal (journalBM02) geplakt. 



Daarna heb ik met Cadence Vintage legend antique eskimo een laagje opgebracht. En op drie plekken met steentjes stencil (MaskJMA01) en beton effect van Cadence stukjes muur gemaakt. Hierop heb de de moss (light en dark) green aangebracht. Iemand tips voor het niet onderdoor lopen bij het stencil?


Toen heb ik met distress oxide (antique linen, cracked pistachio en speckled egg) de witte vlakken opgevuld. Ook met deze kleuren en stencil MaskJMA06 accenten aangebracht. Met de craftemotions tekst stempel (DO iced spruce), ja oops ik heb nog steeds die van de JMA collectie niet 😏. 


Met chipped sapphire heb ik een stukje aquarel papier bewerkt en hieruit letters gestanst met StencilJMA02. De woorden heb ik opgeplakt en nog met een grijze fineliner omgetrokken, zodat ze nog meer uitspringen.

Met memento gray flanel en stempelsets StampJMA02 en StampJMA17 afdrukjes gemaakt.


Tot slot een de randjes beinkt en een doodle randje gemaakt en de pagina's waren af.

Ik hoop dat ik jou weer kon ispireren met mijn pagina's.

Greetzzz Miriam

8 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, ga ik ook een keer proberen te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. José dank je wel 🥰, ben benieuwd tag me maar als je hem klaar hebt . Gr. Miriam

      Verwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Trijntje 😘, wat leuk dat je op mijn blog bent aangewaaid, hihi. Gr. Miriam

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Wat enorm leuk Betina, dat je de waaiwind naar mijn blog gevonden hebt. Echt super tof. Dank je wel voor de leive reactie 😘. Gr. Miriam

      Verwijderen
  4. Hij is weer super mooi geworden miriam met alle producten er op

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief je reactie Roelie, dank je wel dat je me ook weer op de blog bezocht hebt 😘. Gr. Miriam

      Verwijderen