vrijdag 2 oktober 2020

Dutch Handlettering Challenge september 2020

Het is alweer een nieuwe maand dus ik laat jullie alle creaties, die ik heb gemaakt voor de challenge van september zien.

Zoals altijd begin ik met de lijst.

1. Vrolijke kleuren en schrijven binnen een blok

2. Losse achtergrond en weer vrolijke kleuren.

3. In een blokvorm tussen 2 lijnen gewerkt.

4. Deze maand in blokken gewerkt zoals jullie kunnen zien.

5. Vette colorblending en gespeeld met omlijning.

6. Met ecoline de achtergrond en gouden letters.

7. Op craft gewerkt met wit en zwart.

8. De achtergrond is met scheerschuim gemaakt en ecoline.

9. Wederom een achtergrond met flourish letters.

10. En nog een achtergrond maar dit keer in vrolijke kleuren.

11. Metallic kleuren, nat in nat gewerkt.

12. Spetteren en mooie letters.

13. Nogmaals mooie letters.

14. Achtergrond met metallic paint en simpel in zwart erop geschreven.

15. Regenboog achtergrond  zwarte letters erop met een fikse schaduw.

16. Ecoline achtergrond en metallic letters.

17. Gewoon mooie letters en dan omlijnt met een kleurvlak.

18. Sisters en een tekeningetje erbij met letters in metallics.


19. Nieuwe distress oxide uitproberen en dan mooie letters erop.

20. Old school gewoon handlettering.

21. Achtergrondjes ook een rode draad deze maand en met de foilpen en glitterpen gewerkt.


22. Blaadjes geoefend en daar binnenin  de tekst.

23. Een oline workshop met bladeren gevolgt, deze in repen gesneden en erop geschreven
met de spitse nib.

24. Mooie letters omringt met doodle takjes.

25. Alles in metallic verf.

26. Foutje bedankt, 2x gemaakt 1e versie was in engels oops momentje. 

27. Met Lindy's magicals en sprays gewerkt.

28. Dansende letters in 2 kleuren.

29. Bij een smile hoort een mooie mond, dus maar een lief dametje gemaakt.
Met een vette smile in letters.

30. Met oblique pen en Leonardt 40 nib, helaas bloeden van de oostindische inkt.
Niet mijn vriend 😉


Nou dat was hem weer, zoals altijd heb ik elke dag met plezier een schrijf creatie gemaakt.
De DHC komt later. Ik sla een dagje over hihi, morgen komt er een andere blogpost online.
Dus nu drie dagen achter elkaar, waarschijnlijk. Dus houdt me in de gaten. 

Greetzzz Miriam






Geen opmerkingen:

Een reactie posten