zaterdag 3 oktober 2020

JMA art journal - met je hele hart

Vandaag weer een art journal pagina, ik wilde iets met een theezakje doen en een stempel.
En gelukt, al doende dat ik er mee bezig was, groeide de pagina.


Ik ben dus begonnen met de stempel van de cyclaam (StampJMA06) met versamarkt inkt te stempelen en daarna met magical mauve WOW embossing poeder geëmbossed.

Vervolgens heb ik een aantal stukken van 2 velletjes gescheurd uit paperblock PPJMA09 en deze op mijn pagina geplakt. Daarna heb ik met cosmic shimmer lava pasta en het muurtjes stencil (MaskJMA01) en de heattool die gave stukken 3D muur gemaakt. Met het stencil 'scheuren' (MaskJMA04) en distress oxide dusty concord (DC) stukken beinkt. Met stempel 'background text' van craft emotions en DC de tekst gestempeld. Ook de randen van de pagina zijn hiermee beinkt.


Op aquarel papier heb ik daarna mandala's (StampJMA17) gestempeld met DC en kort langs de randen uitgeknipt en willekeurig op de pagina geplakt. 

En het volgende was het leukste deel, het theezakje erop plakken zodat de pagina echt begon te leven. 


Daarna heb ik een tekstje uitgezocht uit stickerboekje StickerJMA02, nog wat 'diamantjes' aangebracht en doodle randjes erop gezet.

Ik had er weer enorm veel plezier in om deze pagina te maken en te laten groeien tot het eindresultaat wat jullie nu ook hieronder kunnen zien.


Ik hoop dat de uitleg duidelijk is en jullie er wat mee kunnen. Tot de volgende keer.

Greetzzz Miriam


6 opmerkingen:

  1. Weer een super idee met het theezakje zo erg gaaf effect zo die wil ik even onthouden
    Is weer een prachtige pagina geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Roelie 😘, hihi leuk ideetje he, ik zag de zakjes liggen en dacht moet er toch eens wat mee doen. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen