dinsdag 3 november 2020

JMA kaart - lach net zo vaak....

Ik ben begonnen met Dutch Doobadoo Shape Art 4 (470.713.131). 
De eerste laag is met aquarel papier en met Distress Oxide tumbled glass bewerkt.
De tweede laag is van craft en de 3e laag met een vel uit het blokje PPJMA09, aangezien het niet past, heb ik er twee velletjes voor genomen en ieder voor de helft.

Alle randjes zijn bewerkt met een distresser en walnut stains distress inkt.



Een stukje lint op kleur gebracht met walnut stain, dit in het midden over de naad geplakt.
Met stencil (MaskJMA07) en Cadence Vintage Legend, antique gesso drie vlakken gemaakt.



Uit craft met StencilSL200 van Studio Light de basis uitgestanst, en er op een 2e laagje uit PPJMA09 opgeplakt met foamtape, zodat ik nog van alles onder kon stoppen.

Uit het Greyboard (GBJMA02) het stuk met de rondjes gehaald en dit met versamark en café au lait Lindy's embossing poeder bewerkt. Dit op de kaart geplakt. 


                                     

De mandala stans (StencilJMA10) bewerkt met versamark en WOW magical Mauve embossingpoeder.
Uit het die-cut block (A6StansblokJMA01) diverse onderdeeltjes gebruikt en deze gedeeltelijk onder het geheel geplakt.

                                     

Stempel (StampJMA14) de lelie, ingekleurd met ecoline brushpennen.
Met stencilJMA11 diverse takjes uitgestanst en op kleur gebracht met distress oxides (twisted citron, lucky clover, pine needles).


Ook de buddha stempel (StampJMA17) ingekleurd, uitgeknipt en opgeplakt.
Tot slot de tekst (StickerJMA02) op stukjes craft geplakt.


Ik vond hem weer helemaal leuk om te maken, zoals altijd weet ik haast nooit wat ik precies wil, maar groeit mijn kaart terwijl ik ermee bezig ben. Natuurlijk hoop ik dat jullie hem ook leuk vinden en er ideetjes mee krijgen. Tot de volgende keer.


Greetzzz Miriam

4 opmerkingen: