donderdag 20 augustus 2020

window art kaart met JMA collectie

Vandaag neem ik jullie mee hoe ik mijn nieuwe kaart gemaakt heb.

Ik ben begonnen met de kaart basis uit paars linnen cardstock met DDBD card art window.

Toen heb ik met versamark en goud embossing poeder stempels (STAMPJMA17) op een velletje uit paperpad PPJMA09 op verschillende plekken gestempeld. Dit is het middendeel van de kaart. 

Als vocal point de (STAMPJMA17) stempels van de set los gestempeld met versamark op wit cardstock en deze ingekleurd met Gansai Tambi Goud verf. Deze uitgeknipt met een smal randje en in 3D opgeplakt. Met stansset Stencil JMA02 heb ik de letters LOVE uitgestanst en met wow magical mauve glitter bewerkt. Ook heb ik de mooie tak uit stencilJMA11 gestanst en dit met verf op kleur gebracht en er op geplakt. 


Op beide zij panelen heb ik een ander velletje uit het paperpad geplakt, ze zijn bewerkt met dusty concord distress oxide en maskJMA07. Maar ook bewerkt met cosmic shimmer granite paste giallo. Ook hier diverse met verf bewerkte bloemetjes en takjes op verwerkt. Tot slot hier de randen met distress oxide een pigmentmarker bewerkt en nuvo drops erop.


Voorkant: Ook hier een velletje uit het paperpad gebruikt bewerkt met hetzelfde mask stencil en distress oxide, pigmentliner en nuvo drops. Als extra laagje heb ik een met goud bedrukt perkament velletje (uit eigen voorraad) gelegd waarop de mandala stans, een bloemen toef , takjes en ook een vlinder (stencilJMA05). Alles op kleurgebracht met verf. Om het perkament randje mooier uit te laten komen heb ik zowel aan de binnenkant al aan de buitenkant een randstans gebruikt (stencilJMA06). Om alles niet door te laten schijnen heb ik hetzelfde aan de binnenkant gedaan.

De tekst komt uit het stickerboekje stickerJMA01.


Nou dit was hem weer voor vandaag ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden. En tot de volgende keer maar weer.

greetzzz Miriam


2 opmerkingen: