dinsdag 4 augustus 2020

Journal pagina: lach net zo vaak als je ademt

Vandaag heb ik weer een art journal pagina voor jullie. Dit keer de kleinste versie van 'art by Marlene' 4.0.

Ik ben begonnen om van een oud boek stukjes te scheuren en dit met gel medium op te plakken, dit heb ik lichtjes met gesso bewerkt.

Uit twee ricevellen van Jenine's Art Collectie (RICEJMA06 en 14) heb ik klokken, bijtjes en vlinders gescheurd. Eerst met een vochtig penseel omgetrokken en toen voorzichtig los gescheurd.




Vervolgens heb ik met distress oxide (tea dye, worn lipstick en mowed lawn) en een blending brush de achtergrond ingekleurd. Met stempels (STAMPJMA02) en ook nog wat uit eigen voorraad heb ik de achtergrond verder bewerkt. Ook met het stencil (MASKJMA02) en distress oxide heb ik nog wat accenten aangebracht. Door met water te spetteren nam ik her en der nog van inkt op en bleekte dit wat weg tot vlekjes. Ook heb ik de randen nog wat aangezet met mowed lawn.

Met een fineliner heb ik scribble- en doodle lijntjes aangebracht en nog wat rondjes getekend.

Tot slot het tekststickertjes ((STICKERJMA02) erop en voorzien van een wit randje en klaar was ik.



Dit kleine boekje is zo leuk om relatief snel een dubbele pagina klaar te krijgen. En werken met mooie spullen geeft veel plezier. Tot de volgende keer.

Greetzzz Miriam.

8 opmerkingen:

  1. Super mooi weer. En dat kleine boekje is heel schattig idd 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel claudia 🥰. zeker weten, werk er eigenlijk veel te weinig in 🙈.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie pagina's heb je gemaakt. Soms is kleiner werken ook moeilijker. Je hebt mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lief, en ja klopt helemaal hoor. Ik moet nu wel voor kleinere stukjes kiezen. 😘

      Verwijderen
  4. Ik vind ook heerlijk om in te eerken miriam je hebt weer mooie paginas er in gemaakt en wie weet gaan we nog eens voor de 15x15 journal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je Roelie 😘, echt leuk om ook dit te kunnen doen naast al mijn andere activiteiten.

    BeantwoordenVerwijderen