dinsdag 11 augustus 2020

deurtjes kaart met JMA collectie

Vandaag wederom een kaart met veel Jenine Mindful art producten. Ik ben begonnen met roze cardstock en stencilSL168. Daarop de rechthoeken met glitterkarton en een velletje uit PPJAM04.


Daarna heb ik met Stencil JMA04, 2 deurtjes gemaakt. Deze deurtjes, zijn door een (zelf gesneden) sleufje van 7,6 cm, in de rillijn geschoven. 

Aan de binnenkanten van de deurtjes heb ik pockets gemaakt met StencilSL277. Deze zijn beplakt met design papier uit het paperblok en ook een stukje glitterkarton. 


Hierin zitten tickets gemaakt met StampJMA12 en wat diecuts uit A6stansblokJMA01.



Aan de binnenkant heb ik de tekst geplakt "Heb lief zolang je leeft" uit stickerJMA02. Als verassing komt er een ook nog een diecut vogeltje op tevoorschijn.



Aan de achterkant van de twee uitgewerkte delen heb ik een glitterkarton cirkel en een groter belegstuk uit het paperpad geplakt. Dan op de voorkant heb ik versierd met het elementen uit het diecutblock, maar ook gestanste onderdelen van stencilJMA05.



De deurtjes blijven gesloten door een 2 lintjes met vlinders van Carte Blanche. Tot slot heb ik nog wat parels ter versiering geplakt.




Dat was hem weer, ik hoop dat jullie mij ideetje leuk vinden met de deurtjes. Ik vond dat ik deze kaart weer even anders moest doen, en het heeft goed uitgepakt vind ik.

Tot de volgende keer.

Greetzzz Miriam








10 opmerkingen: