donderdag 14 maart 2019

Dutch Handlettering Challenge februari 2019

Jullie hebben de creaties van de maand februari van Dutch Handletter Challenge nog van me te goed. Vanwege voor bereidingen voor de beurs in Harfsen waar ik sta met mijn spulletjes en de workshop die ik ga geven dus wat later dan gewend.

Zoals altijd eerst de hele lijst
1. een achtergrond met distress oxide en een stencil

 2.met gouden letters met een penseel en Gansai Tambi

3. blending

4. zeeland...tja daar moet zee bij

5. weer eens handlettering

6. bloemetjes

7. mistakes.....spetteren 

8. kwam deze uiltjes tegen zo ubercute

9. en nog een keertje handlettering andere letters weer

 10. kleurtjes en doodles 

11.  gewoon mooi (voor mij nieuw) lettertype

12.mooie achtergrond gemaakt

13. bright colors......heldere kleuren dus

14. voor de cursus easy watercolor online de les met roosjes

15. vette blending

16.  voetjes die stilstaan

17.handen die naar elkaar reiken

18.gezichtjes tekenen oefening baart kunst

19. pigment poedertjes achtergrond

20. gansai tambi en water color bloemen

21. zegt genoeg ......toch

22. subtiele achtergrond met een hartjes stencil

23. af en toe de oblique pen te voor schijn toveren

24. verrassende combinatie in de bloem met paars

25. vrolijke kleuren en de simpele bloemetjes in de letters maken het af

26. op toned tan met wit en ook met wit, geel en groen potlood ingekleurd

27. gemaakt dus voor de beurs met deze prachtige tekst.

28. probeersel moeilijk om te zien maar die witte vlekken zijn dus goud!

Tja en dat was het dan weer, ondertussen is de halve maand alweer voorbij en staat mij een druk weekend voor de boeg met de beurs. Hoop dat jullie het weer  een mooie opsomming vinden.


Greetzzz Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten