maandag 11 maart 2019

1e creatie uit HipHoi DT-pakket maart 2019 ......artjournal stronger than yesterday

Jay ik ben weer lekker in mijn artjournal aan het spelen geweest. Natuurlijk heb ik dit keer gebruik gemaakt van de gave spulletjes uit ons Design team pakket van Hiphoi dat we voor de maand maart hebben gekregen


Zoals gezegd heb ik mijn art journal van Art by Marlene erbij gepakt. Ik ben begonnen met een bonte ondergrond te maken met verfjes uit eigen voorraad. Daarna heb ik het DDBD grid stencil en wat embellishment mouse met mijn vingers aangebracht. Daarna diverse stempels gebruikt. Ook met een tissue en wat verdunde gesso de achtergrond wat lichter van kleur gemaakt en een zwarte rand met neocolor 2.

 

De olifantjes zijn gestempeld op het waterart papier en ingekleurde met de Zig brushpennen en een waterbrush, vervolgens uitgeknipt, opgeplakt en een zwart randje erom gemaakt met zwart potlood.



Daarna heb ik nog ministempeltjes gebruikt van Karin Joan om de olifanten van een printje te voorzien en wat grotere hartjes met goud embossing gedaan.


Tot slot een tekst van Tim Holz gebruikt

Materialen uit het Pakket:
- Dutch Doobadoo mask art grid 470.715.614
- Studio Light Clear Stamps  cut and paste olifanten Shirley Cohen STAMPSHC02
- aquarel papier: Kippers waterart 185 gr.

Materialen van mezelf/ oudere pakketten:
ringband journal art by Marlene (studio Light)
- verf, neocolor 2
- stempelinkt archival jet black
- stempels ( cijfers - carabelle SMIO55, tekst - craft emotions 130501/1111)
- NUVO embellishment mousse mother of pearl en pacific teal.
Zig clean color real brushes: 052 bright yellow, 051 lemon yellow, 200 almond pink, 806 pale violet, 081 light violet en 045 pale green
- waterbrush
witte gesso DDBD 
DDBD lijmstick 28 gr.
- zwart aquarel potlood
- stempels van Marianne design - Karin Joan KJ1703 en KJ1704
- idea-ology small talk #TH93193

Ik vond hem gewoon weer super leuk om te maken, maar ook hoe het resultaat is geworden.
                                                                         
Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken super toffe creaties.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Tot de volgende keer en



Greetzzz Miriam

4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk die olifanten zo opgestapeld. En lekker vrolijke kleuren weer! Gaaf, gaaf, gaaf!! 💖💖💖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miriam wat schitterend en de kleuren vind ik zo gaaf
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Ilonka en wat leuk dat je mijn blog bezocht hebt. 😘

      Verwijderen