maandag 25 maart 2019

3e creatie uit HipHoi DT-pakket maart 2019 ......schuiven maar


Vandaag alweer de derde creatie van het maart HipHoi DT-pakket.
Schuiven maar, ja dat is de titel en jullie zien vast al waarom.



Allereerst heb ik uit geel cardstock de DDBD name plate gemaakt daarboven op een kleinere met het basic scrap vel 280. Hier heb ik twee sliders in gemaakt en daarna het geheel opgeplakt met dubbelzijdig tape.

Hoe dat je dat kunt doen kun je hier onder bekijken.


Vervolgens heb ik een olifantje en twee trosjes bananen (uit het februari DT-Pakket) op Kippers waterart gestempeld en in gekleurd met mijn favoriete zig color brushes. En verder nog een extra rand met bladeren, wat bloemetjes en een tekstje.




Materialen uit het Pakket:
- Studio Light Clear Stamps cut and paste olifanten Shirley Cohen STAMPSHC02
- Studiolight Scrapvellen serie Creatie Happiness BASISCR280, BASISCR282.
- aquarel papier: Kippers waterart 185 gr.

Materialen van mezelf/ oudere pakketten:
- Dutch Doobadoo shape art name plate 470.713.109
- stempelset favourites tropical jungle STAMPSL335
Zig clean color real brushes: 999 blenderpen,052 bright yellow, 051 lemon yellow, 260 deep red, 029 geranium red, 042 turquoise green, 047 may green en 040 green.
DDBD lijmstick 28 gr.
- NUVO smooth precision glue pen

Ik vond hem gewoon weer super leuk om te maken. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden hieronder in de comments.
                                                                         
Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken super toffe creaties.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Tot de volgende keer en

Greetzzz Miriam

4 opmerkingen:

  1. πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨ daar ben ik! Idd wat een wind buiten hihi. Maar weer een gave crea Mir! Leuk een sliding olifant 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh gelukkig je bent niet weggewaaid pfew. Dat is fijn. Dank je wel 😘😘😘Vind hem wel grappig ..... eten olifanten eigenlijk wel bananen? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoewww, ik kom ook even aanwaaien! ☺️ Nooit gezien of ze bananen etenπŸ˜‰ maar wat een mooi plaatje😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel Carla.😘😘 gelukkig je bent goed aangekomen.

    BeantwoordenVerwijderen