maandag 4 maart 2019

creatie 4 voor HipHoi - explosionbox

zoals de titel al zegt een leuke explosionbox met de gave spulletjes uit het HipHoi DT-pakket.


Ik ben begonnen met de drie basisdelen en het deksel uit wit cardstock te snijden.

dl 1: 21 x 21 cm. rillen op 7 cm en 14 cm aan beide kanten. je krijgt dan 9 vlakken en je snijd de 4 hoeken eruit en dan houdt je dus een kruis over.




dl 2 : 19,9 x 19,9 cm, je rilt op 6,5 cm en dan 13,4 cm aan beide kanten.
dl 3:  18,8 x 18,8 cm, je rilt op 6,0 cm en dan 12,8 cm aan beide kanten.

Vervolgens rond je alle flappen af

Deksel: 15,2 x 15,2 cm je rilt op 2cm, 4cm, 11,2 en 13,2 cm. Snijd dan zoals je op de foto ziet en plak en vouw het deksel in elkaar.



Nu kun je gaan beginnen met design papier te snijden
dl 1: 8 x 6,6 cm bij 6,6 cm.
dl 2: 8 x 6,4 cm bij 6,1 cm (b x h)
dl 3: 8 x 6,4 cm bij 5,6 cm (b x h)
deksel:  1x 6,8cm bij 6,8 cm en 4 x 1,6 cm hoog bij 6,9 cm breed

Vervolgens heb ik de visjes en plantjes gestemped met zwarte inkt en ingekleurd met ecoline brushpennen. De onderdeeltjes zoals schelpjes en bootjes uitgestanst en van een inkt randje voorzien.


Daarna heb ik alles aangekleed. op de bodem van het doosje heb ik steeltjes van mica geplakt waar visjes en plantjes op wiebelen.





Alle randjes zijn beinkt met distress vintage photo


Materialen uit het Pakket:
stempelset Carla Creaties ocean 2 van Craft emotions 130501/1622
Paperpad van Studiolight SLPPden104
Paperpad van Studiolight SLPPden105
Paperpad van Studiolight SL109      

Materialen van mezelf/ oudere pakketten:
- cardstock wit, creme en bruin
distress vintage photo, verssafine onyx black
- extra sticky tape
- stukje mica
- Joy! Crafts schelpjes (under the sea 6002/0329),
- Joy! Crafts Vintage flourishes  bootje en touw (6003/0057 en 6003/0058)
- beach Fun lighthouse border Jeanine's art JAD10039
DDBD lijmstick 28 gr.
foamblokjes

Ik vond hem weer helemaal leuk om te maken, wel een heleboel werk, maar zeker de moeite waard
                                                                         
Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket aanschaffen binnenkort via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken super toffe creaties.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Tot de volgende keer en

Greetzzz Miriam

8 opmerkingen:

  1. Ja hoor ik durf 🀣. Super gaaf weer Miriam😍 . En een super uitleg, thx! πŸ’–πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, goed zo πŸ‘ lief van je en dank je wel 😘😘 . Hoop altijd dat de uitleg duidelijk is zodat men het na kan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. ze zijn ook zo leuk daar moet gewoon iets speciaals mee gedaan worden 😘😘😘

      Verwijderen
  4. Wat een leuk idee! Bedankt voor de werkomschrijving, hij gaat bij mij op mn todo lijstje.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Grietje 😘 ik ben benieuwd hoor wat je ervan gaat maken. Kan haast niet mislukken met de mooie producten van Mery's waar jij mee werkt.

      Verwijderen
  5. Super leuk gemaakt! Ik heb jaren geleden een gemaakt voor iemand van haar hond... echt leuk om te maken πŸ–€πŸ–€

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anja 😘. Ook ik heb deze al een paar keer gemaakt. Ik denk zelfs dat heel ver in het begin van de blog een paar staan πŸ˜‰, dus beslist niet nieuw maar wel heel leuk.

      Verwijderen