donderdag 21 februari 2019

omslag flappenkaart nav online facebook workshop

Vandaag post ik mijn kaart die ik heb gemaakt naar aanleiding van de workshop die Janet Blaauw op zondag 17 februari gaf in de facebook groep "create it with hobbyvision".

Ik heb gewerkt met het grote 30,5 x 30,5 cm blok van Mintay en de lijn heet springtime. Dit is een mooie lijn met lente kleuren in zacht rose en appel groen. Perfect om de winterblues te laten verdwijnen.

Wil je de kaart gaan na maken dat kun je alle gegevens vinden op de blog van Hobbyvision .


Dit is de voorkant:


Ik ben begonnen met wit cardstock als basis en daarop het designpapier van Springtime. Toen alle stukjes na de life op geplakt waren heb ik uit het knipvel diverse elementen geknipt
 en deze opgeplakt.

Aan de achterkant zitten vellum elementen met  gestempelde harten van carabelle studio (That's why I love you - Birgit Koopsen) harten en een tekstempel van Marianne Design (Eline's words EC0164). Deze heb ik gestempeld met versamark en bestrooid met Lindy's embossingpoeder 
Oom pah pah pink. En daarna met mijn heattool verhit. 
Tot slot heb ik nog NUVO drops aangebracht (gloss sweet lilac en neptune turquoise).

close up van de voorkant :  


de binnenkant :


en de close up van de binnenkant: 


Ik vond dit wel een hele gave om te maken vooral het interactieve op deze manier vond ik wel spannend. Tot snel.

Greetzzz Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten