maandag 25 februari 2019

3e creatie uit HipHoi DT-pakket februari 2019 ......artjournal go bananas

Vandaag heb ik een art journal pagina gemaakt met spulletjes uit het designteam Hiphoi pakket van februari.


Eerst heb ik de de DDBD mal 2 x op de pagina getekend en vervolgens de vier ontstane vlakken ingekleurd met acrylverf. Als tweede laag ben ik er lichtjes met een grote platte kwast met witte gesso over heen gegaan. Met distress oxide en de grunge stempel heb ik twee grote afdrukken gemaakt.




Volgende laag heb ik de bladeren bovenin met zwarte archival gestempeld en ingekleurd met de oxides, meerdere malen want 1x dekte niet.

Alle losse onderdelen gestempeld op waterart en ingekleurd met Zig brushes en daarna uitgeknipt. Vervolgens alles opgeplakt. Her en der onder een ander deeltje geschoven om een 3D effect te creeeren. Zodat het lijkt alsof de aap aan de tros bananen slingert en een trosje gepikt heeft. En het andere aapje ruikt daadwerkelijk aan de bloem en kijk hoe cute het bloemetje op zijn hoofd.


Alle randjes zijn omgetrokken met een zwart aquarelpotlood en wat zachter gemaakt met een waterbrush, net als de rand rondom. Met archival heb ik de tekstjes gestempeld en daaromheen een randje met het stiksteek stempeltje uit de set. Tot slot heb ik nog gespetterd met gesso. En dan is dit het volijke resultaat geworden.



Materialen uit het Pakket:
- stempelset favourites tropical jungle STAMPSL335

Materialen van mezelf/ oudere pakketten:
- ringband journal art by Marlene (studio Light)
- witte gesso DDBD 
- distress oxide : faded jeans, mowed lawn
- studiolight grunge clearstamp STAMPSL337
Zig clean color real brushes: 051 lemon yellow, 052 bright yellow, 021 light carmine, 045 pale green, 047 pale green, 040 green, 064 oatmeal, 062 dark brown, 027 dark pink en 999 blender.
- aquarel papier: Kippers waterart 185 gr.
DDBD lijmstick 28 gr.
- Archival inkt jet black, zwart aquarel potlood en een waterbrush.

Ik vond hem gewoon weer super leuk om te maken, maar ook hoe het resultaat is geworden.
                                                                         
Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken super toffe creaties.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Tot de volgende keer en



Greetzzz Miriam

2 opmerkingen:

  1. Nou vrolijk is je crea zeker! Heel gaaf om te zien hoe je het hebt gemaakt. En super resultaat, die ondeugende apies en prachtige bloemen 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk vrolijke kleuren ik houd er van. En natuurlijk roze . Dank je wel Lieve Claudia 😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen