maandag 11 februari 2019

1e creatie uit HipHoi DT-pakket februari 2019 ......visjes

Vandaag laat ik jullie een creatie zien uit mijn nieuwe super gave HipHoi DT-pakket van webshop HipHoi dat we vorige week hebben gekregen als Design Team leden. Zoals je al kunt lezen in de titel ga ik met de visjes aan de slag.


Ik ben begonnen met de eurolock mal 2x om te trekken en uit te knippen. Daarna heb ik van beide de drie rondjes eraf gesneden. Toen heb ik van punt tot punt gerilt.



Vervolgens heb ik de diverse visjes en plantjes gestempeld (onyx black) op aquarel papier en dit ingekleurd met Zig Clean colorwaterbrushes en daarna met een klein wit randje uitgeknipt.

Daarna een strookje wit (van 3 x 1 cm, rillen 05 cm van de kanten voor het plakstrookje ) uitgesneden om als afstandhouder aan de bovenkant te plakken .



Toen heb ik uit de voorste eurlolock een cirkel geknipt (middelste tekenrand) en dit aan de achterkant beplakt met een stuk mica met extra sticky tape. De voorkant heb ik geschildert met Gansai Tambi blauwe verf. Nadat het droog was plakte ik er een tweetal plantjes op.

Voor de achterkant heb ik een velletje uit Paperpad 104 genomen en de rand beinkt met walnut stain. Dit plakte ik op de 2e eurolock circel, hier komt nu aan de bovenkant het afstand strookje van 3 cm tussen. Daarna alle diertjes vervolgens met 3D foam op de achterkant geplakt.

Nu kun je de voor en achterkanten aan de onderkant en aan de boven kant (met extra plakstrookje aan elkaar plakken. (zie foto hierboven)

Vervolgens heb ik een strook wit cardstock gesneden van 11 x 7,5 cm en met de stans een randje erlangs gemaakt aan beide lange zijden. Van designpapier heb ik een strook van 11 x 6 cm gesneden en dit met de 2e stans een randje erlangs gemaakt, en op de witte geplakt. En dan onder de 'vissenkom/aquarium' plakken


Tot slot nog wat parels en NUVO drops en klaar is mijn creatie.



Materialen uit het Pakket:
- stempelset Carla Creaties ocean 2 van Craft emotions 130501/1622
- DDBD shape art eurlolock 470.713.169
- Paperpad van Studiolight SLPPden104
Paperpad van Studiolight SL109      

Materialen van mezelf/ oudere pakketten:
- cardstock wit
- distress walnut stain, versafine onyx black inkt
- extra sticky tape
- DDBD lijmstick 28 gr.
- aquarel papier: Kippers waterart 185 gr.
- Zig clean color real brushes
- foamblokjes
- Gansai Tambi Pearl Colors cobalt blue
- Joy! Crafts Mery's circle border 6002/0995
- plakparels
- Nuvo drops white blizzard

Ik vond hem weer helemaal leuk om te maken, maar ook hoe het resultaat is geworden.
                                                                         
Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket aanschaffen binnenkort via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken super toffe creaties.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Tot de volgende keer en

Greetzzz Miriam







2 opmerkingen:

  1. Super tof aquarium!! Echt goede uitwerking en weer lekker kleurrijk ๐Ÿ’–

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lief weer ๐Ÿ˜˜. Was ook leuk om te maken en weer out of the box te denken.

      Verwijderen