maandag 26 november 2018

5e creatie uit het HipHoi DT pakket van Oktober - kerstkaarten

Vandaag heb ik een aantal kerstkaarten die ik jullie laat zien gemaakt met de serie winterdays van Studio Light.


Allereerst de kaart uit het stansblok: alles onderdelen druk je uit het blad en dan beinkten met vintage photo inkt. Vervolgens alle embelishments een plekje gegeven en opgeplakt met lijm en/of foamblokjes. Als finishing touch NUVO drops aangebracht


De 2e kaart heb ik gemaakt met het voorbeeldje van de kaart en de overgebleven embellishments. De 1e laag is uit craft door de buitenste rand van deDDBD art label oval te gebruiken, de 2e uit beige en de 3e van een velletje uit een paperpad. Ook hier heb ik alle randjes weer beinkt met de inkt en de kleinste met gesso. Alles op de plaats gelegd, vastgeplakt en Nuvo drops erop gedaan.



Gebruikte materialen uit het HipHoi DT pakket:
- Studio Light Winterdays:
. photos EASYWD640 en EASYWD638
. winterdays 73 stansblok A
. Paperpad PPWW99 en PPWD100

Materialen van mezelf:
- cardstock: craft en beige
- DDBD Dutch Shape Art label oval 470.713.107
- DDBD glue pen
- distress inkt vintage photo
- gesso
- NUVO drops : caramel cream, sweet lilac en white blizzard.

Natuurlijk kun je de gebruikte materialen uit het pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

Hoop dat jullie hem weer leuk vinden en een reactie achterlaten want daar wordt ik blij van .

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team.

Greetzzz Miriam

7 opmerkingen:

  1. Ooohhhh ... door je kaartjes krijg ik zin in winter met kou en sneeuw! Heel erg mooi gemaakt. Ik merk dat ik DDBD Sharp Art nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, wat een heerlijke spontane reactie weer 😘. Nu nog geen sneeuw hoor. Gr. Miriam

      Verwijderen
  2. Heel gaaf geworden! Ik heb er 1 klaar, maar de rest ‘moet’ nog...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hele lading hier nu, maar ben ook nog niet klaar 😘 dank je wel . Gr. Miriam

      Verwijderen
  3. Prachtige kaart, Miriam.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super creatie weer Miriam, elke keer verras je ons weer. En ja.... echt helemaal mijn kleur πŸ’•. Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super creatie heb je er weer van weten te maken! Helemaal mooi!😍
    😘Carla Derks

    BeantwoordenVerwijderen