maandag 19 november 2018

4e creatie uit het HipHoi DT pakket van Oktober vogeltjes

vogeltjes.....jaah de stempelset van Studiolight dit keer op de voorgrond op een vierkante kaart icm met de Zig clean color brushpennen


Ik ben begonnen om de stempels met versafine onyx black te stempelen, daarna heb ik er nog een extra takje onderin bij getekend anders zweefde het onderste vogeltje in het luchtledige.


Toen ben ik alles gaan inkleuren met de Zig brushpennen en de blender brushpen. Ik moet zeggen ik ben er helemaal gek op. Eerder deed ik het blenden met een waterbrush maar dit gaat zoveel soepeler.

Als laatste heb ik schaduwen aangebracht en de kaart op de vierkante kaart geplakt. En zo ziet de kaart er dan helemaal uit.


Gebruikte materialen uit het HipHoi DT pakket:
- Studio Light STAMPWD310 vogeltjes
- Zig clean color brushes nr 806 (pale violet), 201 (pink haze) en 999 (blender).

Materialen van mezelf:
- cardstock: bruin 13,5 x 27 cm
- versafine onyx black inkt
- Kippers Waterart stuk van 13 x 13 cm
- Zig clean color brushes nr 066 (dark oatmeal), 062 (dark brown), 051 (yellow), 067 (mustard), 091 (light gray), 099 (cool gray), 052 bright yellow en 036 (light blue)
- ddbd lijm 

Natuurlijk kun je de gebruikte materialen uit het pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

En weer een kaartje klaar, ik vind dat deze best bij de kerstkaarten mag, wat vinden jullie? Ik hoor het graag onderin de reacties.

Hebben jullie ook al eens op de blogs bij  Claudia en Mariette, de andere Design team leden van HipHoi, gekeken?

Greetzzz Miriam

4 opmerkingen:

  1. Super leuk weer. Passend bij de tijd van het jaar, met sneeuw in het vooruitzicht brrrr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel 😘. Ja sneeuw niks aan en brrrr koud is het nu ook al.

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk! Wat is het toch een leuke stempelset ... ben er verliefd op.

    BeantwoordenVerwijderen