maandag 12 november 2018

3 creatie uit het HipHoi DT pakket van Oktober paddestoel in mixed media

Echt hoor het art journal trekt heel hard aan me .....
Vandaag de paddestoeltjes van DDBD gebruikt en een herfstpagina gemaakt. De zomer is ook echt voorbij, wat hebben een prachtige zomer gehad.

 

De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt, en daarop met grijs en rood met witte stippen design papier.



De achtergrond heb ik gemaakt met distress oxides, met een distress tool heb ik die aangebracht, daarna met water gespettert.
Daarna heb ik een kaboutertje getekend op waterart papier, uitgeknipt en ingekleurd met Zig clean colors. Vervolgens met het DDBD mask stencil en oxide inkten bladeren aangebracht.
Van Marlene 2 grote bloemen gestempeld met versafine inkt en ingekleurd met distress oxide.


Van het alphabet greyboard er het woord herfst uitgehaald, bewerkt met oxide inkten en opgeplakt.
Daarna nog met een witte en zwarte pen accenten aangebracht rondom de bladeren en in de letters. En alle losse onderdelen met een zwart aquarel potlood en een waterbrush van een rondje voorzien.

En zo ziet het totale plaatje er dan uit.


Gebruikte materialen uit het HipHoi DT pakket:
DDBD Card Art Mushrooms 470.713.691
- Studio Light Art by Marlene 2.0: ringband journal A5 (145 x 190 mm, 30 aquarelvellen 300 grams) JOURNALBM02 en clear stempels bloemen A5 STAMPB28
Materialen van mezelf:
- cardstock: wit en grijs
distress oxide:  tumbled glass, stormy sky en mowed lawn, spiced marmalade, gathered twigs, candied apple, ripe persimmon.
- DDBD Mask Art A5 autum leaves 470.715.130
waterbrush 
- versamark inkt
- Zig clean color brushes nr 260 (deep red), 047 (may green), 040 (green), 071 (flesh colour), 069 (blush), 031 (cobalt blue),037 (cornlour blue), 099 (cool gray 1) en 010 (black).
- witte Sakura Gellyroll wit en Uniball Signo impact 207 zwart.
- zwart aquarel potlood, Faber Castell Albrecht Dürer

Natuurlijk kun je de gebruikte materialen uit het pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi.  Kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

Mijn 2e art journal pagina-duo is een feit en er komt zekermeer dus houd me in de gaten.
hoop dat jullie hem net zo tof vinden als ik en er ook wat inspiratie uit konden halen. Wordt vervolgd....

Greetzzz Miriam

4 opmerkingen:

  1. Super gaaf weer Mir! Moet meteen denken aan dat liedje van kabouter Spillebeen. Zoals dit heb ik het wel ongeveer in mijn gedachten gehad, leuk he beelddenker hihi ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieve Claudia. Ja he, die gedachte had ik ook 😘 gr. Mir

      Verwijderen