dinsdag 19 juni 2018

juni DT-pakket HipHoi 1e creatie

vandaag dan mijn allereerste creatie van ons DT-pakket dat we deze maand hebben gekregen van HipHoi. In de webshop kun je natuurlijk ook alle materialen uit het pakket vinden.

Ik heb op pinterest een card in box template gedownload welke ik jullie ook bijvoeg en dit omgezet in cm.


Zie voor alle maten op het plaatje

Als eerste heb ik uit mijn gele cardstock (A4 vel) een strook van 15 cm breed gesneden.
vervolgens heb ik alle snij en vouwlijnen aangebracht. En de box vóórgevouwen. Ook de twee strookjes heb ik gesneden, gerild en vóórgevouwen. Vervolgens het geheel in elkaar geplakt..

Daarna het ik 3 x een blokje geknipt uit designpapiertje no. 1 (met de pelikanen) van 6,5 cm x 6,5 cm voor bovenop de flapjes en 1 grote van 14,5 hoog x 6,6 breed. Dan. 3x met ander design (roze met witte stippen) zelfde maat en ook de grote voor op de achterzijde. Dan 3x design papiertje (geel/wit gestreept) van 7,5 hoog en 6,5 breed



Vervolgens heb ik alle randje beinkt met de gele NUVO inkt en een sponsje. En alles opgeplakt.

Vervolgens heb ik de stempels met zwarte inkt gestempeld op het watercolour papier en daarna met een waterbrush en Zig brushes ingekleurd. Alles uitgeknipt en op de twee strookjes in de box geplakt.



Toen heb ik 2 houten embellishments in de gesso gezet en daarna met de glittermarker ingekleurd.
Daarna op een stukje watercolour in geel de beide teksten gestempel en met de zwarte fineliner er een schaduwrandje er langs gezet. De kleine is 4,5 bij 1,5 cm en is gemat op geel en de grote is 5,5 bij 4 cm.

vervolgens heb ik twee bloemetjes gedoodled met de glittermarker en zig brushes en uitgeknipt en met 3d blokje opgeplakt. Als allerlaatste heb ik her en der NUVO drops aangebracht.




Materialen van HipHoi:
- Joy Crafts! Tropical Summer 6011/0549
- Craft Emotions clearstamp 130501/1283
- NUVO hybrid ink pad rubber Duck (fast drying, all surface)
- Tönic Studios watercolour card 300 grams
- NUVO Glitter marker 185 strawberry Bonbon
- Zig Clean Color real brush nr 202 peach pink en nr. 047 may green

Eigen materiaal:
- cardstock geel
- DDBD glue 
- Zig Color clean real brushes.
- versafine onyx black inkt
- witte gesso
- NUVO Crystal Drops sweet lilac en apple green
- micron 01 fineliner

Kun je artikelen niet vinden of heb je vragen over artikelen stuur dan een mailtje.
Heb je vragen nav deze blogpost over de werkwijze stel deze gerust bij de commentaren.

Wat een verhaal is het geworden, hoop dat jullie het allemaal konden volgen. Ik vond het weer een leuk projectje om te maken, vooral de zonnige kleuren van het papier zijn erg vrolijk. Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten want daar wordt ik blij van.

Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten