woensdag 6 juni 2018

dutchlettering nieuwe stijl #DL.... mei 2018

en zoals gisteren al beloofd al mijn creaties van #DL van mei 2018

Natuurlijk start ik met het schema . Alle thema's zijn dit keer bedacht door Anneke. Oh ja en wen hadden geen extra zinnetje als toevoeging zo kon iedereen zijn/haar invulling geven.

07-05-2018
#DLeten
……
14-05-2018
#DLzonsondergang
…..
21-05-2018
#DLpaars
……
18-05-2018
#DLvakantie
……

#DLeten
ik had deze keer ook nog een tweetal sneak previews gemaakt om het thema te raden. Maar dit was ook tevens de laatste keer.


 heerlijk zitten kleuren buiten in de tuin met mijn zig clean color real brushes, ik had toen een enorme oorontsteking, dus bracht me nog een beetje afleiding.

en dat aten we die dag ook echt want het was super warm

#DLzonsondergang
gemaakt met gansai tambi watercolors

gekalligrafeerd met ecoline en mijn oblique pen.

 gemaakt met faber castell gelatos, soort van waskrijtjes en erg moeilijk om op de schrijven

#DLpaars
al mijn paarse brushpennen uit de dozen gehaald.

 dit was zooooo leuk ik heb hier gewerkt met gold flakes



en even een oudje
foto van Miriam Mulder-Rörink.

 en nog een keertje met alle paarse brushpennen

#DLvakantie
ecoline geel, rood en goud met de nat in nat techniek

en ook dit is al een oudere
foto van Miriam Mulder-Rörink.

en omdat het zo warm was die week nog maar een oudje om af te koelen
foto van Miriam Mulder-Rörink.

 en gewoon even getekend

Verder had ik natuurlijk ook nog een paar oudere uit mijn fotolijsten getoverd, maar die zijn niet nieuw.

Hoop dat jullie het weer een leuke verzameling vonden.

Greetzzz Miriam











Geen opmerkingen:

Een reactie posten