donderdag 1 maart 2018

dutchtlettering nieuwe stijl december 2017

zoals gezegd ook vandaag december er achter aan.

En dit is het bijbehorende schema:
4-12-2017
#DLpakjesavond
O, kom er eens kijken
11-12-2017
#DLtypografie
Er is altijd meer te ontdekken
18-12-2017
#DLwinter
It’s the most wonderfull time of the year
25-12-2017
#DLnieuwjaar
Wegens doorslaand succes, dit jaar weer een Nieuwjaar-Loesje

en mijn creaties zijn:
1. zoals ik graag doe lekker getekend en gewerkt met mijn Zig Clean Color brushes

2. en nog een keer want dit thema leent zich er dan ook erg goed voor.

 3.moeilijk thema typografie: sjaal geschreven alsof ik dat met een sjaal deed.

4. deze is dan wel weer leuk een autootje

5. in de vorm van een kruis.....mmmmm moeilijk was dat

6. in een boon vorm gewerkt

7. veel krullen

8. huisjes.....en was er maar sneeuw

9. geëmbossed met zilver embossingpoeder over een blauwe gebrushletterd 'winter'.

10. kerst....dan maar kaarten maken, nog snel

11. hihi doorslaan.....ja een hamer is dan wel gepast....toch.

12. proost

13. gelukkig nieuwjaar alvast.

 14. oké op de valreep..... happy 2018.

Wat een leuke thema's weer, kon me heerlijk uitleven in mijn tekeningetjes zoals je kon zien. Op naar januari 2018 #DL. Ook begint dan de challenge op Instagram weer elke dag een nieuwe quote. Dus binnenkort nog veel meer lettering.

Greetzzz Miriam


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om je mooie creaties zo op een rijtje te zien.
    Knap hoe je elke keer weer wat nieuws bedenkt.
    Liefs
    Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Lize. Is ook wel af en toe een dilemma hoor, probeer er altijd brushlettering in voor te laten komen. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen