woensdag 28 maart 2018

dutchlettering nieuwe stijl #DL voor februari 2018

bijna maart, dus ik ben ingehaald jeey. Goed gevoel hoor.

Eerst maar eens de maandlijst, dit keer door mezelf de thema's bedacht.

5-02-2018
#DLcarnaval
Ik ga verkleed als mezelf, dat is al gek genoeg
12-02-2018
#DLijenik
You + me = awesome
19-02-2018
#DLallesmag
Niks moet alles mag
26-02-2018
#DLgeluk
Geluk vliegt. Wie een beetje vangt die heeft het (Fernand Lambrecht)



#DLcarnaval
mijn eigen sneak preview die geraden moest worden
 met mijn eigen voorbeeld


#DLjijenik


#DLallesmag

deze week heb ik ook alle creaties gepost van de #dutchlettering challenge gepost, maar deze heb je al eerder kunnen zien!

 #DLgeluk

er was een 2e sneak nodig 




Nou dit was hem weer, volgende keer dus weer helemaal bij .
Als jullie het leuk vinden, laat dan een berichtje achter hieronder in de comments.

Greetzzz Miriam






Geen opmerkingen:

Een reactie posten