donderdag 10 november 2016

vogeltje

Vandaag mijn eerste officiële kaartje voor hip-hoi met het pakket dat we hebben gekregen. Wat een leuk pakket is het toch!

Allereerst ben ik begonnen met het uittekenen en daarna uitknippen van de kaart en design papier volgens de Dutch doobadoo mal. Daarna op de kaart het (met vooraf de randen beinkt) design papier gemat. Toen het vogeltje gestempeld met zwarte inkt op het waterart papier en ingekleurd met de zig's. Dit vervolgens op 2 groene vintage borders en een strookje van het design papier geplakt op het swing gedeelte. Vervolgens heb ik de tekst gestempeld met zwarte inkt en dit op een stuk donkerrood cardstock gemat (dit is geknipt met een figuurschaar) en dit weer op het rechter paneel geplakt . Tenslotte de kaart versierd met de swirls, bloemen en meeldraden.


De materialen die ik uit het pakket gebruikt heb zijn:
Dutch Doobadoo Card Art swing 470.713.306, vogeltjes stempel van Marianne Design MM1610, design papier marianne Design Pretty paper block PK9141, waterart papier van Kippers en linnen cardstock papier.
Verder uit eigen collectie heb ik gebruikt:
stempel tekst EC164 van Marianne design (Eline's Words), Zig color clean brushes voor het inkleuren van het afdrukje, Stans vintage borders van Joy 6002/0365, Stans swirls cuties 20060 van Kippers
effen groen, donker rood en oranje cardstock, distress inkt (photo vintage) en stazon inkt ( jet black), meeldraden en Paper flowers.

Nou hoop dat jullie hier weer inspiratie van hebben gekregen en tot snel.

Greetzzz Miriam

2 opmerkingen: