maandag 21 november 2016

mijn en tevens 5e reminder voor creachicky's

Vandaag mijn reminder  (de 5e) voor onze november  challenge  ‘non traditional colors’ op Creachicky’s.                     


Dit keer hebben we als sponsoren 


en



Het digiplaatje dat ik heb ingekleurd kun je vinden op: paper nest dolls


Mijn kaartje heeft als basis de Dutch doobadoo mal 470.713.104. En het afdrukje is ingekleurd met Faber Castell polychromos potloden in de kleuren blauw, bruin en zilver en de randen zijn bewerkt met distress inkt (sea breaze).

Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de volgende stansen : kerstster ADD10081, en hertjes poppystamps-playfull fawns.  De kerststerren heb ik bewerkt met Gansai Tambi white gold (uit de set Starry colors). Om het af te maken heb ik gebruikt gemaakt van taupe kleurig band, stukjes nepdiamant band, en foamclay wit.

Ik hoop dat ik jullie ook weer een beetje inspiratie heb kunnen geven en wens je nog veel succes met het maken van een kaartje.  

Heb je  geen blog maar wil je wel graag meedoen, dan kan je ook via creachicky's facebook groep op Facebook meedoen!
Jullie kunnen meedoen met maximaal 3 kaarten en een zelfgekleurd plaatje t/m 28 november 20.00 uur.

Greetzzz Miriam

2 opmerkingen: