maandag 31 december 2018

9e creatie uit het Hiphoi Pakket winter-kerst creatie

vandaag op de valreep van 2018 nog een creatie uit mijn HipHoi Dt-pakket

Ik ben aan de slag gegaan met de ticket stans die ik in een eerder HipHoi Dt-pakket  heb gekregen.
In drie laagjes bouwde ik het geheel op. De voorkant is apart en deel 2 en 3 zijn samengevoegd tot één schudgedeelte.


Als eerste ben ik begonnen met de 3e oftewel achterzijde, hierop zit een design papier uit het SL paperpad, met daarop een plaatje uit een photo-vel, waartussen een bruin lintje van 20 cm.

achterste deel:


Daarna heb ik het middelste laagje bewerkt. Hier is eerst een craft laagje opgekomen (maar dit aan de bovenzijde opengelaten) en daarop design rose uit het paperpad. Vervolgens heb ik er een vierkant van 9,5 bij 9,5 cm uit gesneden.


Aan de achterzijde heb ik een stuk mica geplakt. Vervolgens rondom  het gat (achterzijde) een rand met reepjes foamtape geplakt. Dit even met een antistick kussentje bewerkt aan de binnenzijde voordat ik het beschermlaagje eraf heb gehaald, zodat de sterretjes en glitter minder aan de randen kleven. Vervolgens de sterretjes en glitter erin gedaan en de 3e laag erop geplakt.


Toen heb ik een groot label met design paper gemaakt (ongeveer 9,7 x 9,7, ligt aan je ruimte die je nog overhebt). De bovenkant is van deze label is met de rolodex stans bewerkt voor het mooie randje, hier een gat in geponst en een bruin lintje van 8 cm met 2 nietjes vastgemaakt. De tekst winter erop gestempeld met versafine inkt.



Daarna de voorkant opgebouwd met craft, designpapier, een vierkante stans en met embellishments en plaatjes uit het photovel. Onder het craft ook weer een lintje van 20 cm geplakt. De ovalen van Mery's gestanst uit 2 stukjes design papier en bestempeld met een tekstje.
Onder het linker vlak zitten 2 pockets met daarin minilabels (de ovalen door het midden geknipt), waaraan een smal lintje van 8cm.



Toen alle drie de delen klaar waren heb ik de smalle linker kanten allemaal op elkaar gelijmt.
Door de gaatjes in het midden heb ik een lint gedaan van 45 cm en daaraan twee bedeltjes gehangen. Tot slot nog wat diamanten en houten sterren en NUVO drops.


Alle randjes zijn beinkt met vintage photo.

Gebruikte materialen uit het HipHoi DT pakket:
Studio Light Winterdays:
- photos EASYWD640 en EASYWD638
winterdays 73 stansblok A
- Paperpad PPWW99 en PPWD100
- Studio light essentials rolodex stencilSL120
- Stempel studiolight winter STAMPWD310

Materialen van mezelf:
- cardstock: craft en wit
- Studio light Essenials SL116 (roldex stans)
DDBD glue pen, extra sticky tape, foamtape (blokjes)
- distress inkt vintage photo, versafine vintage Sepia.
- Joy!Crafts randstans vierkant 6002/0360
- Marianne Design stempels kerstwensen MD CS079
- lint 25 cm (2x bruin), 8 cm (3x extra smal 8 cm, bordeaux), 45 cm extra small bordeaux.
- Joy! Crafts Mery's ellipse 6002/1118
- Nietjes, houten ster, diamant sterren
- NUVO drops : golden sunset, sweet lilac en white blizzard.

Natuurlijk kun je de gebruikte materialen uit het pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

Hoop dat jullie hem weer leuk vinden en een reactie achterlaten want daar wordt ik blij van .

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Greetzzz Miriam

4 opmerkingen:

  1. Hophophop, Happy New Year✨✨✨. Weer een nieuw jaar om van jouw gave crea’s te kunnen genieten! Starten weer met een toffe, love shakers πŸ’–. Heel erg gaaf weer Mir! En ook een toffe kleurencombi πŸ˜πŸ‘πŸΌπŸ˜˜.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gelukkig nieuwjaar, en idd ik kan niet wachten om nog meer moois te gaan maken. En zeker de shaker kaart ook een van mijn favorieten hoor. Dank je wel Lieve Claudia. 😘

      Verwijderen
  2. Mooi weer gedaan miriam een prachtig geheel zo

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen