vrijdag 1 november 2019

Dutch Handlettering Challenge oktober 2019

En hij is weer klaar een hele maand letteren voor Dutch Handlettering Challenge

Dit keer hebben we weer eens met een thema gewerkt en wel wijn.... En ik drink helemaal nooit ivm zware migraine oei oei. Dus echt een uirdaging deze maand

Maar zoals altijd natuurlijk eerst de lijst
1. Aquamarkers vande Action, ze geven veel kleur af

2. Ook hier weer een wijnglas maar ook een bierglas

3. fantasie karaf

4. Oops ik moest wel overdrijven 😉

5. Gewoon alleen geschreven met dansende letters

6. Ik moest gewoon een kraan tekenen, en daarbij een de licht inval erbij ingetekend

7. Een mooie ton vond ik wel passen bij deze wijn, die je volgens sommigen zonder L schrijft

8. Leeg, dus alles gered hihi.

9. Deze achtergrond met Bister lag er al een tijdje, maar nu perfect voor wat ik wilde


10. Met wink of stella glimmers, helaas zo moeilijk te vangen met de camera


11. Mijn verjaardag vandaag, dus ik zeg proost, met goud


12. Uit frankrijk, die hadden we nog niet gehad een land erbij

13. Sinds het begin van de dag challenge de 1e keer een oudje

14. Weer eens een gezicht getekend

15. Een mooie gele achtergrond voor een witte wijn dit keer

16. Een altijddurende klok, past wel toch?

17. Snelheidslimiet tja dan moet er een meter bij

18. Flesjes met letters erop die dansen....dance dus


19. Mooie zwierige letters

20. Een ouderwetse kurkentrekker

21. Wijnmaand tja dat kan niet zonder trosje

22. Hihi, letters met pretoogjes

23. Lekkere knoeiboel, maar zo leuk om te doen

24. Zachte roze achtergrond met sjieke gouden kalligrafie letters erop


25. Mooi in pastels

26. Dippingblend techniek

27. Op zwart met diverse markers


28. Gedoodled en en wink of stella accenten


29. Weer eens alleen maar handletteren

30. Heerlijk veel technieken toegepast en zeg nou zelf deze zou zo op de fles kunnen 😉

31. Mooie achtergrond met inkt en poedertjes



Zo en dit was dan een hele maand wijn, ik zou me kunnen indenken dat je geen wijn meer zien kunt. Hihi, ik ben blij dat de volgende maand weer anders is. Maar eerst morgen de DHC blogpost

Greetzzz Miriam

2 opmerkingen:

  1. Voor deze maand zeg ik: proost! 😊🤣
    Ik heb elke dag genoten van je creaties op Facebook. 🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proost terug 🍷. En ik drink geen alcolhol hihi. Maar het was wel super leuk om te maken. Wat een lieve comment Dank je wel 💋. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen