dinsdag 8 oktober 2019

kaart - you make me smile

Afgelopen zaterdag (5 oktober) was het demodag bij Hobbyvision in Rijssen. Natuurlijk moest ik daar ook even naartoe. Helaas kon ik er maar een uurtje zijn want ik had ook nog andere verplichtingen. Maar goed het was het super gezellig, druk en ook toppie georganiseerd. Ik heb bij alle dames even gekeken en met sommige een praatje gemaakt, waaronder Jenine zelf.

Natuurlijk heb ik ook geshopt en wat ik wel heel erg tof vond , Jenine heeft een eigen lijn mogen uitbrengen, Jenine's Mindful Art Collection (JMA). Alles kopen vond mijn portemonnee niet zo leuk maar natuurlijk zijn er wel wat dingen in mij mandje beland. Ook kregen we een goodie bag als je voor een bedrag iets komt.

In mijn mandje is beland: 2 nieuwe snijplaten voor mijn bigshot, 3 vel ricepapier, stansblokJMA01, stickerJMA01en StencilJMA03.


Oke dan nu de kaart die ik met de spulletjes uit de mindful art collectie heb gemaakt.

Ik ben begonnen met stansmal stencilSL165 set met craft en donkerblauw te stansen. De bovenste blauwe heb ik bewerkt met DDBD 470.725.047 (swirls) en Nuvo pacific teal embellishment mouse.
Verder papier komt uit het SL blokje Denim saturdays PPDEN103. 

Het fotootje is van Maya Design Denim and Girls. Hierachter zitten een aas uit JMA blokje en een bingo kaart (afdrukje van SL BasicSD05) met witte embossing poeder en ook een beetje sisal. 



vooraan zie je de sneaker van Joy!Crafts ( 6002/1389) met een glansdraad als veter. De strip, ticket, klok en sleutel elementen komen van de stansset van JMA . Het woordje 'make' komt uit het stickerboekje van JMA. De lettertjes 'you' zijn uit eigen collectie. 'Smile' komt uit SL essentials stencilSL163. En 'me' is een woordje uit de stempels set van Crafts emotions (background LOVE 130501/1133)


De sleutels heb ik geembossed en de hoger gelegen stukjes bewerkt met Cadence relief pasta Dora Perla. Dan heb ik om de kaart af te maken sommige randjes beinkt met Vintage photo inkt en wat Nuvo drops (metallic caramel).


Ik heb genoten op zaterdag maar ook weer vandaag terwijl ik de kaart gemaakt heb. Natuurlijk hoop ik dat ik jullie kon inspireren met mijn kaart.

Tot de volgende keer .

Greetzzz Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten