vrijdag 10 mei 2019

#DHC april 2019

Een dagje later dan gepland, maar dat mag de pret niet drukken. Vandaag dan de blogpost met alle creaties die ik in april heb gemaakt voor de weekchallenge bij #dutch_handlettering _challenge onze facebookgroep. Ben je nog geen lid maar wil je meedoen, beantwoord dan de vragen bij je aanmeling en dan gaan wij je toelaten, zodat je lekker aan de slag kunt.

Allereerst even het schema met de challenges
1 april ...... wk 14 ...... #DHCfruit .......... Miriam
8 april ...... wk 15 ...... #DHCloslaten ..... Carla
15 april .... wk 16 ...... #DHCpasen ........ Marije
22 april .... wk 17 ...... #DHCkracht ....... Aafke
29 april .... wk 18 ...... #DHCgoud ......... Miriam

In deze maand hebben we ook afscheid genomen van Carla, mijn medebeheerder vanaf het begin in onze groep. Natuurlijk waren ook Aafke en Marije er van het begin af al bij. Maar vanaf deze maand hebben we er ook twee nieuwe beheerders bij om de groep te runnen en dat zijn Mirjam en Sabine.

Dan nu mijn creaties die ik gemaakt heb voor de onderwerpen

#DHCfruit




#DHCloslaten
deze kaart voor Carla gemaakt en ook daadwerkelijk opgestuurd


 deze en die hieronder komen uit mijn begin periode met leren schrijven

#DHCpasen


#DHCkracht




#DHCgoud (hier elke dag een creatie icm met de maand/dag challenge, dus deze kun je al gezien hebben in de vorige blog)






Nou dit waren ze dan weer, ik hoop dat jullie ze ook dit keer weer leuk vonden zo bij elkaar. Zo ja, laat het me dan weten in de comments.
Tot de volgende keer

Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten