maandag 20 mei 2019

creatie voor Hiphoi ........ artjournal blossom like a butterfly

Hallo allemaal het is al weer even geleden dat ik een blogpost heb gemaakt voor HipHoi, maar het borrelde toch en daarom heb ik mijn art journal weer tevoorschijn getoverd. Lezen jullie weer gezellig mee?


Ik heb 1 van de nieuwste stempelsets en 1 van de mask stencils van Craft Emotions (ontworpen door Carla Creaties) gebruikt in deze pagina van het artjournal van Art by Marlene.


Ik ben begonnen met het stencil en heb die op mijn pagina gelegd. Vervolgens heb ik met mijn dunste fineliner (0,05) langs de randjes getekend.


Daarna de stempeltjes met versafine onyx black gestempeld. Dit zou ook met archival kunnen, als ze maar watervast is. Vervolgens heb ik alles een kleurtje gegeven met de Zig Clean Color Brushes. Omdat hier zo'n mooi spits penseelpuntje aan zit kun je heel gedetailleerd werken. Vervolgens heb ik een tintje donkerder genomen een hoekje genomen om in te kleuren en ook nog een derde  tint die weer iets donkerder is er overheen. Vervolgens alles gemengd (geblend) met een waterpenseel, zodat je diepte krijgt.

Om alles levendiger te maken heb ik daarna met blauw een randje langs mijn afdrukjes en gestencilde bloemen gemaakt en dit naar het midden toe met het waterpenseel uit vervaagd.


Artikelen van HipHoi :
- Studio Light Artjournal van By Marlene
- stempelset  A6 nr 130501/1633 bugs 3, gemaakt door Carla Creaties van Craft Emotions
- mask stencil A6 nr 185070/112,  gemaakt door Carla creaties van Craft Emotions
- Zig Clean Color Realbrushes
- viva waterpenseel 

Artikelen van mezelf:
- versafine onyx black
- 0,05 staedtler fineliner zwart

Nou dit was het dan, ik hoop dat jullie deze pagina net zo leuk vinden als ik doe.
De producten die ik gebruikt heb kun je bij HipHoi kopen. De nieuwste stempels en stencils komen binnenkort, dus als je die wilt stuur dan even een mailtje naar Hiphoi, dan zal Antoinette je snel antwoorden.

Greetzzz Miriam


8 opmerkingen:

  1. Wat een fleurige zomerse pagina! Super tof weer😍. En die stempeltjes van Carla zijn ook te schattig πŸ’–

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Claudia 😘 doe ik graag dat inkleuren. Ja he ze zijn zo lief πŸ’–

      Verwijderen
  2. Wat een schitterende pagina heb je gemaakt Miriam!!
    Heel erg tof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. 😘 Even geen volbepakte maar wel volbestempeld. 😊

      Verwijderen
  3. Super zomerse pagina! Erg mooi gebruik gemaakt van de materialen! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel lieve Carla. 😘😘 Veel te weinig tijd πŸ˜‰ maar dat herken je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk geworden. Ik krijg onmiddelijk zin in zon, zomer, bees en bugs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Mariette 😘, ik ook, was het maar zover, blote beentjes en armen jay .😘

      Verwijderen