dinsdag 2 april 2019

Dutch Handlettering Challenge maart 2019

Vandaag weer een blogpost met de werkjes van Dutch handlettering Challenge van afgelopen maand maart.

Maar eerst even de lijst zoals altijd




















1. maart , voorjaar en krokussen die horen bij elkaar en dan de sneeuw niet te vergeten.












2. mooie roze achtergrond en daarop handletteren

3. Carnaval, ik heb er niks meer mee

4. rood/roze en chocolade

5. weer een mooie achtergrond met mijn favo distress oxides

6. vette schaduwen, al lang niet meer gedaan

7. en weer een mooie achtergrond, wonderbaarlijk dat ze nooit hetzelfde worden.

8. hier moesten de handen bij.....amen

9. bloemetjes in dezelfde kleur als de tekst gehouden

10. weer eens een keer een krans gemaakt

11. wederom met een bloemetje 

12. dipping techniek

13. handlettering



14. deze is gemaakt voor de online workshop easy watercolor van Karin Joan op www.makerisme.nl . Van haar heb ik ook in 2016 de cursus schrijven met penseel gedaan. De combi samen is echt een toppertje. Blij dat ik deze stappen genomen heb 💖

15. achtergrondje met distress oxide

16. even eenvoudig met een doodle randje

17. nou zeg dat wel, heerlijk gespeeld met ecoline nat in nat techniek, en hele vette druppels. Gelukkig zie je op de extra foto het goud ook goed.


18. lief he dit beertje

19. en nog een beertje, en ook deze is een cutie.....toch?

20. achtergrondje lag er al een tijdje. Gemaakt met Lindy's Magicals. De kleuren passen zo perfect bij het voorjaar. Met pearlescent verf heb ik de letters gemaakt, zo steken ze goed af.


21. zonnige kleuren

22. een gsm als ondergrond......en de quote ja die klopt hier zeker bij ons thuis.

23. spelerijtje met oor en hart. Overigens ondertussen nog steeds geen volledig gehoor hier bij mij ....ondanks de kleine ingreep van een sneetje en afzuigen #bestverdrietig.

24. mezelf beloofd meer meisjes te tekenenen.....aardig gelukt .

25. onthaasten en mediteren die horen bij elkaar. Het hoeft niet persé in deze houding hoor.

26. een oefening voor de cursus easy watercolor met metallics stempelen op zwart en dan met deze tekst erbij.


27. wederom zonnige kleuren #colorblending

28. hihi, kwam een foto tegen moest er natuurlijk wel mijn eigen draai aan geven 

29. meisjes.....stapje verder met aquarel verf, pffff best moeilijk. Accentjes toch maar weer mijn favo brushpennen de Zig Clean Color erbij gepakt.

30. dansende letters en spetters

31. de laatste keer misschien wel de klok vooruit......wie zal het zeggen.

Alles bij elkaar vond ik het weer een vrolijk geheel. Ben wel heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden, dus durf je het aan geef dan een berichtje hieronder.

Tot morgen want dan komt de weekchallenge blog eraan .

Greetzzz Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten