maandag 15 april 2019

6e creatie uit HipHoi DT-pakket maart 2019 ......memorydex familie

Vandaag memorydex kaartjes met thema familie die ik jullie laat zien van spulletjes uit mijn maart designteam pakket van HipHoi.



Ik ben begonnen met de 2e laag in bruin te stansen. Ik stans alleen maar het bovenste gedeelte doordat ik hem helemaal onderin en dan een stuk over de platen laat uitsteken. De randjes moest ik daarna met een mes op maat maken. De hoekjes met de hoekpons af ronden. Daarna afgewerkt met walnut stain. 

Dan het bovenste laagje, eerst in witte uitgestanst, net als hierboven. Daarna heb ik restjes designpapier genomen en deze erop geplakt, uitgeknipt en beinkt. 

Daarna alle memorydex delen op de officiele memorydex kaartjes geplakt.




Vervolgens twee olifantjes gestempeld met zwarte inkt en ingekleurd met Zig brushpennen en een waterbrush.
Het woordje familie komt uit een project NL stampset van Marianne Design, gestempeld op wit en gemat op een stukje designpapier.
Het woordje cirkus komt uit een studiolight stempelset.

Vervolgens de filmstrip gestanst en nog wat stempelafdrukjes gemaakt uit dezelfde set van Marianne Design. En alles opgeplakt.

Als allerlaatste nog wat glossy accents erop want dat moet wel even drogen.



Materialen uit het Pakket:
- Dutch Doobadoo memorydex kaartjes 474.300.005
- aquarel papier: Kippers waterart 185 gr.
Paperpad van Studiolight SL115  en SL116 
- Studiolight Scrapvellen serie Create Happiness BASISCR280, BASISCR281 en BASISCR282.

Materialen van mezelf/ oudere pakketten:
- cardstock: bruin, wit
- memorydex stans Studiolight essentials STENCILSL119
- hoekpons
- distress inkt : walnut stain
DDBD lijmpen 28 gr
zig clean color real brushes : 092 light gray, 036 light blue, 042 turquoise green, 202 peach pink en 027 dark pink.
- clear stamps Project NL Marianne Design PL1509
- clear stamps love & home studiolight STAMPLH127
- Marianne collectables COL1390
- waterbrush
- glossy accents Ranger

Deze memorydex kaartjes doen ook mee voor de challenge van HipHoi #hiphoi2019journalingchallenge week 16 met thema: familie.

Natuurlijk kun je de hier getoonde materialen uit mijn pakket aanschaffen via de webshop van HipHoi, kun je iets niet vinden dan kun je altijd een mailtje sturen.

En komen jullie ook even kijken bij Claudia en bij Mariette de andere twee dames uit ons HipHoi Design team want ook zij maken super toffe creaties.

En dan nog iets kennen jullie de maandelijkse HipHoi kit al? Dit is een zorgvuldige gevulde doos vol met gave spulletjes, die je per maand maar ook als jaarabonnement kunt aanschaffen.

Tot de volgende keer en

Greetzzz Miriam

8 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan !!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Sylvia 💖, leuk dat je mijn blog bezocht hebt. 😘

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan! Super kleurencombinatie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig die circus olifanten! En ik vind de kleurtjes ook errug mooi 😍. Toppppp weer 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. dank je wel Mirjam. 😘 en leuk dat je mijn blog bezocht hebt.

      Verwijderen