woensdag 26 september 2018

Sjors, Kaat en Odey

Gisteren die gigantisch leuke, gave stempel sets met Sjors, Kaat en Odey van Carla Creaties gekregen. Natuurlijk moest ik ze direct proberen.
Ze stempelen zo gedetailleerd, echt fijn. Je hoeft ook maar heel zachtjes te deppen met je inkt pad.
Ik gebruikte versafine onyx black , want dat is een super fijne inkt voor details.

En dit zijn ze dan alle vier ze door craft emotions uitgegeven onder de namen :
Kaat en Odey 1- kerst (130501/1601), 
Kaat en Odey 2- winter (130501/1602), 
Sjors 1- kerst (130501/1611) en 
Sjors 2-winter 130501/1612)



Nadat ik alles gestempeld had, heb ik de lantaarn mal van dutch doobadoo omgetrokken, uitgegesneden en voorzien van mica raampjes. De dakpannen met de paper distresser bewerkt . En verder true snow (duncan crafts) gebruikt.





Aan de bovenkant van de raampjes is met glitterkarton en een stans uit de vintage winter serie van Amy design de sneeuwsterren rand gemaakt.

Toen kwam het leuke werkje, alle stempel afdrukjes inkleuren met mijn Zig Clean Color brushes en een waterpenseel. Vervolgens alles uitgeknipt en uitgezocht waar het mooi paste en opgeplakt. Meeste met gewone lijm en de hooibaal met een stukje 3D foam

Hieronder zie je alle vier de zijden!





Ik hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als ik. Met de kerstdagen staat die hier te pronken in onze woonkamer. En ondertussen ga ik nog meer creaties bedenken en maken, want ik heb nog een stapeltje liggen.

Kom trouwens eens kijken bij Carla, want ze maakt ook prachtige andere dingen!

Greetzzz Miriam



3 opmerkingen:

  1. Wauw! dat is wel heel gaaf! Wie had dat gedacht, dat je zelfs een sfeervolle en unieke lantaarn kan maken met mijn stempels.
    Super mooi geworden Miriam! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Carla, ze zijn ook zooooooo leuk, Daar kun je niet anders dan leuke dingen mee maken 😘. gr. Miriam

      Verwijderen