zaterdag 7 oktober 2017

kerstkaart

Een tijdje terug mocht ik een erg leuke digitale print van een stempel ontvangen van Tiets Wolfart Tjoelker. Zo lief ook. Dank je wel Tiets
Natuurlijk moest daar iets mee gebeuren. En dat is deze leuke kerstkaart geworden.



Ik heb de digi ingekleurd met mijn favoriete kleurmiddel de Faber Castell Polychromos kleurpotloden. Dit gaat erg goed want bij een afdrukje met een inkjetprinter kun je geen wateroplosbare stiften en/of verfjes gebruiken omdat de lijntjes dan uit gaan lopen.

Als basis heb ik de DDBD art label oval 470.713.107 gebruikt en hierop nog 2x kleiner deze gemat, alle drie met ander design papier.

Ook heb ik DDBD Art Text Kerst mal 470.713.638 uitgetekend en uitgeknipt.

De volgende stansen heb ik gebruikt : de klok  Joy! 6002/0223, Kerstbal LR0183 van Marianne Design, kerstbloem van YCD 10026 en de huisjes van double dies.

Wat heb ik nog meer gebruikt: distress oxide faded jeans (om het klokje te bewerken), gesso (voor de randjes), gouden gelpen (nerfjes bloem en blad), wit lintje, gouden pareltjes, een taartrondje, glossy accents van Ranger (op de oogjes en zuurstokken).

Met alles samen heb ik dus deze kaart samengesteld, ik hoop dat jullie hem leuk vinden. En je weet het van reacties wordt ik erg blij.

Greetzzz Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten