zondag 22 oktober 2017

1e creatie september pakket HipHoi

Hallo allemaal,

jullie zijn vast nieuwsgierig naar mijn eerste  creatie die ik gemaakt heb met de mooie spullen uit mijn HipHoi pakket dat we in september kregen?


Ik heb gewerkt op het design papier dat in het pakket zat, en het randje beinkt. Hierop heb ik het Mask stencil gelegd en dit bewerkt met de distress oxide inkt. Het middenstukje met vlinder heb ik nog een keertje gedaan, op waterart papier, en uitgeknipt en daarna met foamblokjes opgeplakt.

Daarna de vlinders uit de stempelset met versafine gestempeld en met oxide inkten en een waterbrush ingekleurd, dit opgeplakt met foamblokjes. 

Even uitleg voor het inkleuren: Je drukt met je inktpad op een clearblok, dan neem je met je waterbrush wat inkt op en kleurt je afdruk zo in. Als je een andere kleur pakt even je brush schoonmaken.

De strookjes zijn van de rest stukjes van het design papier gemaakt (de achterkant) en ook hier de randjes beinkt.

Tot slot de tekst gebrushletterd met de NUVO script brushpen





Gebruikte materialen uit het pakket:
- Dutch Doobadoo Mask Art Butterfly 470.715.110
- Distress oxide inkt cracked pistachio
- Studio Light stamps mixed media STAMPMM217
- Simple Stories paperpad Sn@p Vibe 2
waterart papier van Kippers

Eigen materialen:
- versafine onyx black stempelinkt
- distress oxide wilted violet en broken china (Distress)

Zoals altijd zijn de spullen in de webwinkel van Hiphoi te koop, kun je iets niet vinden stuur dan een mailtje.

Zo dit was het dan, de spits afgebeten met een vrij eenvoudige kaart, maar toch erg mooi vind ikzelf.
Ik hoor graag jullie reacties!

Greetzzz Miriam



10 opmerkingen:

  1. dank je wel Trudie, helemaal met je eens ook. En zo zie je maar het hoeft zeker niet altijd ingewikkeld en volgepropt. 😉. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miriam,
    Ook deze creatie is weer helemaal HipHoi geweldig 😍, love it.
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Antoinette, kan ook niet fout gaan met zulke mooie spullen. 😘 dank je wel lieverd. Gr. Miriam

      Verwijderen
  3. het is weer een mooi project geworden met de super gave vlinders

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen