woensdag 9 augustus 2017

5e creatie juni pakket Hiphoi

Vandaag dan mijn 5e creatie van het pakket van HipHoi
Deze is totaal anders dan de 4 voorgaande, maar toch heb ik veel materialen gebruikt.


Ik ben begonnen met bruine kraft en hierop met versamarker het stempeltje afgedrukt waarna met witte poeder geembossed.
Daarna de kaart uitgesneden met de DDBD swingmal. 
Het designpapier van het MD aquablok erop gemat.
Op de zijkant panelen heb ik met het mask stencil van DDBD ballonnetjes met structuur pasta gemaakt en deze ingekleurd met distress inkt.
Ook heb ik aan de linkerkant een bloemenhoekje gecreeerd en een verjaarsstrik.



Op het middelste paneeltje heb ik een taartrondje geplakt, en daarop het gematte stempeladrukje. 
Ook heb ik allemaal ballonetjes uitgestanst en deze met een steeltje op sheet gestempelt en uitgeknipt. Zodat het net lijkt of de ballonnetjes zweven. 
De ballonetjes bewerkt met een witte sharpie.




Als allerlaatste heb ik nog het woordje feest gebrushletterd en twee diamond gems erop geplakt.


Ik heb de volgende materialen uit het pakket gebruikt:
- pretty paper bloc aquacolors van Marianne Design
- Rubber Stempel van CC Design Lucy Balloon SW1208
- DDBD Mask art Balloons 470.715.108

De volgende materialen komen uit mijn eigen voorraad:
- bruin kraft papier
- versamarker embossinginkt
- witte embossing poeder
- DDBD Cart art Swingcard 470.713.306
- Marianne Design Border Craftables CR 1390, ballonnen creatables PP1401 en Collectables 1378
- Distress inkt festive berries en seedless preserves
- Joy! strik 6002/0066 en tak 6002/0493
- taartrondje
- Craftemotions bloemetjes 115633/0168
- plastic sheet
- witte structuurpasta
- diamond gems
- witte sharpie pen


De producten zijn te koop bij Hiphoi, kun je iets niet vinden, neem dan contact op. 

Nou dit was mijn serie van 5 projecten. 
Hoop dat jullie ze allemaal leuk vinden en er ideetjes uit hebben kunnen halen om zelf met deze materialen aan de slag te gaan.

Greetzzz Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten